Koliko je brz gubitak kilograma na ketu?

Rezultati mršavljenja Keto koji se mogu očekivati ​​nakon prvog tjedna

Nakon prvog tjedna nakon keto dijete, vjerojatno ćete primijetiti značajan pad težine. Na "normalnoj" prehrani s kalorijskim deficitom i redovitim režimom vježbanja, većina ljudi može očekivati ​​da će izgubiti jedan do dva kilograma tjedno, dok oni koji slijede keto dijetu obično vide pad od dva do deset kilograma.

Iako je ovo strašno, trebali biste znati da će većina ove težine biti težina vode. Zašto? Budući da ugljikohidrati zadržavaju vodu kad su pohranjeni u tijelu. Provjerimo: Vaše tijelo pohranjuje ugljikohidrate kao glikogen, na svaki pohranjeni gram glikogena ima oko tri grama uskladištene vode, pa dok ograničavate unos ugljikohidrata, vaše tijelo gubi zalihe ugljikohidrata glikogena i vode pohranjene s njim.

To je rečeno, tijekom vašeg prvog tjedna vaš će mršavljenje ketoa uglavnom biti voda jer vaše tijelo iscrpljuje zalihe ugljikohidrata. Nakon što sagorite zalihe glikogena, vaše će tijelo morati iskoristiti zalihe masti za energiju.

Rezultati mršavljenja Keto koji se očekuju nakon mjesec dana

Četiri do pet tjedana prehrane, osjetit ćete rane učinke prehrane i nadamo se da ćete se prikloniti novom načinu prehrane. Ako se pravilno držite dijete, a ne varate prečesto (u idealnom slučaju uopće ne), vaše će tijelo aktivno sagorijevati masti za energiju. Prosječni mjesečni gubitak kilograma na ketu je oko četiri do deset kilograma (jedan do dva kilograma tjedno, što se smatra sigurnim).

Ako možete, kupite i upotrijebite vagu koja mjeri postotak tjelesne masti i koristite je kao još jedan vodič na putovanju. Zašto? Iako nisu 100% točne, vage koje mjere postotak tjelesne masnoće mogu vam dati bolju predodžbu o stvarnoj izgubljenoj masnoći, umjesto da se usredotočite na izgubljene kilograme. Ako se uopće bavite nekom dodatnom aktivnošću, možda gradite neki dodatni mišić (koji je težak od masnog tkiva), tako da svaki tjedan možete pratiti postotak tjelesne masnoće kako se ne biste obeshrabrili ako ne vidite da se vaga puno pomiče. (Redovito fotografiranje još je jedan sjajan način da vidite promjene na tijelu koje se možda neće odraziti na ljestvici.)

Rezultati mršavljenja Keto koji se očekuju nakon 90 dana

Nakon 90 dana keto dijete vjerojatno ćete vidjeti značajne rezultate mršavljenja. Oni sa značajnom težinom za mršavljenje u ovo bi vrijeme mogli pasti i do 30 kilograma masti, iako se rezultati naravno razlikuju.

KOLIKO TEŽINE MOGU OČEKIVATI DA GUBIM NA KETO?

Iako se rezultati jako razlikuju ovisno o vašem tijelu i koliko se dobro pridržavate prehrane (i koliko dugo), realno je očekivati ​​da biste, ako se pridržavate dijete prema gubicima, trebali izgubiti najmanje jedan kilogram masti tjedno . Nakon tri mjeseca dijete, ljudi često vide spore rezultate (koji se nazivaju platou za mršavljenje) kad se približe svojoj ciljnoj težini, a to je sasvim normalno. Držite se keto prehrane i na kraju ćete vidjeti kako se konačni kilogrami smiruju.

ŠTO JE KETOSIS I KAKO IZRAČUNATI KETO MAKROS?

Ketoza je proces u koji tijelo ulazi kad mu nedostaju izvori ugljikohidrata za energiju, a to je stanje u koje će vaše tijelo staviti keto dijeta.

Ketoza se javlja kada u vašem tijelu ponestane glukoze (zaliha ugljikohidrata) koje ćete koristiti za gorivo, a umjesto toga počne koristiti zalihe masti. Iako bi se ovo stanje moglo dogoditi i na dugom letu bez hrane bez hrane, keto dijeta je sveobuhvatno ulazak u to stanje na duže vrijeme.

Postizanje ketoze obično traje dva do sedam dana, ovisno o tome koliko je glukoze vaše tijelo pohranilo u vrijeme kada započnete keto dijetu.

KAKO IZRAČUNATI SVOJE KETO MAKROSE?

Lako je izračunati keto makronaredbe (makronutrijente: ugljikohidrate, bjelančevine i masti) za učinkovito mršavljenje pomoću keto kalkultora. To će vam dati cilj na koji želite ciljati svaki dan, možete pokušati koristiti i aplikaciju za praćenje hrane kao što je MyFitnessPal, Carb Manager ili HighKey's Keto Calculator koja će vam pomoći da pratite dan.

Kad prvi put započnete s keto dijetom, možda će vam se svidjeti izazov pojesti postotak makronaredbi koje vodič predlaže, ali nakon tjedan ili dva prividjet ćete i imati ideju o tome koja hrana obroci djeluju, a što ne. Držite se tih ranih dana kako bi vam pomogli da postignete svoje ciljeve i postignete željene rezultate keto mršavljenja.

Posljednje ažuriranje 14/12/2020

Komentiraj