Koliko daleko bih trebao trčati da bih smršavio?

Svakodnevno se podsjećamo da je pretilost epidemija. Moramo paziti na jelo i više vježbati da bismo održali težinu. Zvuči lako, zar ne?

Ali nije. Život je naporan, iskušenja su posvuda, a jedenje je tako velik dio druženja, gotovo je nemoguće ostati na tragu Koje je rješenje? Vjerojatno ste čuli da je trčanje najbolji način za mršavljenje. Sagorijeva najviše kalorija; dobro je za našu fizičku, mentalnu i emocionalnu dobrobit; i relativno je jeftin. Ali koliko zapravo morate trčati da biste zapravo smršavjeli?

Ako želite izgubiti tjelesnu masnoću, morate održavati kalorijski deficit, a istovremeno povećavati vježbu i trening snage. Međutim, niža tjelesna masnoća ne znači nužno nižu tjelesnu težinu; mišići su teži od masti, što znači da morate odlučiti što je prioritet vašim ciljevima mršavljenja.

Trčanje za mršavljenje

Za prosječnu osobu trčanje ugodnim tempom sagorijeva oko 8.5 kalorija u minuti. Ako trčite 30 minuta, sagorjet ćete oko 255 kalorija, što je prosječna jabuka s maslacem od kikirikija. Za usporedbu, joga sagorijeva oko 120 kalorija u 30 minuta. Prije nego što započnete trčati 10 kilometara dnevno i završite ozlijeđeni, razmislite o ovome: važno je nadograditi se na polako trčanje.

Sad biste mogli pomisliti što više trčite, više kalorija sagorijevate i brže gubite kilograme, ali nažalost, što više trčite, tijelo postaje učinkovitije - što znači da trošite manje kalorija. Tu dolazi intervalno trčanje.

Intervalno trčanje za gubljenje kilograma

Za nove trkače čak i neprekidno trčanje od 30 minuta može se činiti nemogućim - i tu dolazi metoda treninga walk-run koja će vam zapravo pomoći da sagorite kalorije većom brzinom. Izmjenjujući trčanje i hodanje, ne samo da možete produžiti trajanje treninga, već su istraživanja pokazala da vam intervali omogućuju jače i brže trčanje na trčećim dijelovima, što povećava sagorijevanje kalorija tijekom i nakon aktivnosti.

Da, tako je. Nakon intervala visokog intenziteta, vaš će se metabolizam toliko oživjeti i nastavlja bacati te kalorije do 14 sati nakon što prestanete. Trkači svih razina i sposobnosti koriste intervalne treninge s pauzama za šetnju kako bi izvukli maksimum iz svojih treninga. I sam kao elitni trkač mogu to potvrditi. Intervali nekoliko puta tjedno ne samo da pomažu u spremnosti za utrku, već i pomažu u toniranju.

Ipak imajte na umu jedno: Kako trčanje ubrzava vaš metabolizam, glad vam raste, što olakšava unošenje čak i više kalorija nego što ste upravo sagorjeli.

Posljednje ažuriranje 15/01/2021

Komentiraj