Koliko ću smršavjeti ako mjesec dana hodam 6-9 kilometara dnevno?

Pješačenje od 6 kilometara dnevno ambiciozan je podvig, a iako vam je cilj gubitak kilograma, želite biti sigurni da je vaše tijelo pravilno napunjeno gorivom kako biste mogli prijeći te kilometre snažnim tempom. Ugljikohidrati - voće, žitarice i povrće - gorivo su kojem mišići trebaju za napajanje tijela dok hodate. Jedite ugljikohidrate jedan do tri sata prije hodanja kako biste dobili potrebnu energiju, a da ne uznemirujete želudac. Dobre ideje bogate ugljikohidratima uključuju maslac od kikirikija i banane, jogurt i jagode ili krekeri i sir od cjelovitih žitarica. Također obavezno popijte 16 unci vode prije šetnje - pogotovo ako je vruće i hodate vani - i nastavite piti dok vježbate.

Nakon duge šetnje napunite snackom koja se sastoji od ugljikohidrata i proteina - čašom nemasnog čokoladnog mlijeka ili puretine i jabukom - u roku od 30 minuta nakon završetka. Tijekom tih 30 minuta nakon bilo kojeg treninga, vašem tijelu je potrebna hrana za nadopunjavanje zaliha energije i popravak i izgradnju mišića. Također, nastavite se hidratizirati s još jednom šalicom vode.

Posavjetujte se s registriranim dijetetičarom koji će vam pomoći u dizajniranju individualnog plana zdravog obroka koji ide prema vašem režimu hodanja.

Posljednje ažuriranje 11/12/2020

Komentiraj