Koliko brzo mogu izgubiti kilograme s detoksikacijskim čajem?

Koliko brzo mogu izgubiti kilograme s detoksikacijskim čajem?

Detox čaj sam po sebi neće vam pomoći da izgubite masnoću

Kako pravilno izgubiti masnoće:

1. Jedite puno voća i povrća

Puno ste puta čitali u raznim časopisima o zajamčenim načinima mršavljenja. Bez obzira je li to bila dijeta s jajima, juha od tigra ili dijeta s krvnom grupom, možemo vas uvjeriti da niti jedna od ovih dijeta nije pogodna za dugotrajno jedenje. To je ograničena prehrana koja obećava brzo mršavljenje, ali strogo zabranjuje određene vrste sirovina koje konzumiraju. Za naše je tijelo najzdravija raznolika prehrana bez nepotrebnih zabrana. Na našim tanjurima treba dominirati povrće, voće, kvalitetne žitarice, mahunarke, meso i mliječni proizvodi. Naprotiv, trebali bismo izbjegavati stvrdnute masti i jednostavne šećere koji se nalaze u keksima, žitaricama, raznim slastičarnicama, pecivima i ostalim industrijski prerađenim proizvodima.

Naprotiv, ne zaboravite u prehranu dodati zdrave masnoće skrivene u orasima, sjemenkama, avokadu i visokokvalitetnim biljnim uljima. Ne bojte se eksperimentirati s novom hranom koju još ne znate. Slanutak, integralni kus-kus, bulgur, kvinoja, proso ili crvena leća idealni su za mršavljenje. Kad redovito obogaćujete svoju prehranu novom hranom, uživat ćete, a zabavljat će vas i meni s redukcijama.

2. Pazite na tekućinu

Režim pijenja osnova je bez koje naše tijelo ne može pravilno funkcionirati, a kamoli smršavjeti. Svaki dan u prosjeku izgubimo 2,5 - 3 litre vode. Tečnosti se stoga moraju dodavati u naše tijelo kako bismo izbjegli dehidraciju. Ako ne pijemo dovoljno, javljaju se umor, iscrpljenost, glavobolja i grčevi u mišićima. Suprotno tome, dovoljan režim pijenja pomoći će pokrenuti metabolizam i pospješiti bolje sagorijevanje masti.

Trebali biste piti tijekom cijelog dana i ne žuriti. Možete početi odmah nakon buđenja s čašom čiste vode s limunom. U ostatku dana najbolji izbor je čista voda bez mjehurića. Prikladni su i slabi voćni, zeleni ili biljni čajevi bez šećera i mineralne vode. Čuvajte se kave i crnog čaja koji još više iscrpljuju organizam. Stoga kava uvijek uključuje čašu čiste vode koja vraća izgubljene tekućine.

3. Pravi pribor

Nakon što napravite dobro osmišljenu prehranu, možete smisliti odgovarajuće dodatke prehrani koji vašem tijelu daju vitamine, minerale i druge tvari koje će vam pomoći da izgubite kilograme. Ako jedete živopisno i zdravlje vam je izvrsno, ne biste smjeli propustiti nikakve hranjive sastojke. Ipak, događa se da se određene tvari mogu (naročito za žene) brže smanjivati. To su uglavnom vitamin B12, folna kiselina, magnezij, kalcij i vitamin D u zimskim mjesecima.

Što je s koktelima, prašcima, tabletama i ostalim pripravcima? Ako odaberete kvalitetan pripravak i koristite ga samo kao dodatak uravnoteženoj prehrani i ako dodate redovite tjelesne aktivnosti, to može uspjeti. Nažalost, samo pijenje koktela ili gutanje dijetalnih tableta bez daljnjeg napora neće vam pomoći. Ako napokon odlučite isprobati proizvod, potražite onaj koji sadrži prirodne tvari. Zeleni čaj, kofein, kao i vitamin C mogu pomoći u gubitku kilograma. Ako vam nedostaje energije, zatražite u ljekarni koenzim Q10 ili tablete ginsenga koje bi vas trebale šutnuti.

4. Dodajte pokret

Neće raditi bez redovitog kretanja. Tjelesna aktivnost pomoći će vam da održite veću proizvodnju i niži dohodak, što je presudno za gubitak kilograma. Također, stvarate mišićnu masu koja je vrlo važna za tijelo. Što više mišića imate, to više kalorija sagorijevate svaki dan. I na kraju, ali ne najmanje važno, pokret će vam pomoći u održavanju dobrog raspoloženja koje je neophodno za mršavljenje. Preporuča se kombinirati kardio s jačanjem mišića. Idealno je za uključivanje brzog hodanja, trčanja, vožnje biciklom ili aerobika i dodavanja kondicijskih vježbi.

Ako ne želite posjetiti fitness centar, to možete učiniti barem u svom kućnom okruženju. Možete vježbati sa svojom težinom ili s bučicama ili kettlebellom. Počnite s manjim utezima i postupno povećavajte opterećenje i brzinu ponavljanja. Joga i pilates također su izvrstan dodatak aerobnim i fitness vježbama. Joga položaji i vježbe istezanja pomoći će opustiti cijelo tijelo, smiriti um i ojačati mišiće trupa koji su često opušteni.

5. Prihod niži od izdavanja

Zdrava prehrana s puno tekućine u kombinaciji s redovitim sportskim aktivnostima ne mora nužno dovesti do gubitka kilograma. Da biste pomaknuli pokazivač ulijevo, potrebno je pripaziti na udio unosa i doziranja kalorija. Ne brinite; ne morate trošiti sat vremena dnevno s kalkulatorom u ruci i besmislenim brojanjem kalorija. Internetski programi kojih ćete na Internetu pronaći bogatstvo. Sve što trebate je odabrati onu koja vam najviše odgovara. Zatim jednostavno zapišete u tablice što ste i koliko pojeli i popili taj dan, kao i kojom ste se tjelesnom aktivnošću bavili. Program zatim procjenjuje imate li kalorijski deficit ili višak.

Posljednje ažuriranje 18/12/2020

Komentiraj