Koliko bi vremena trebalo da izgubite 20-30 kilograma nejedenjem? Svaki dan pojedem 100 kalorija ili manje ili nikako.

Prve stvari koje ovdje moramo reći:

Morate odmah zaustaviti sa svojom trenutnom metodom. Vašim je unutarnjim organima nevjerojatno teško jesti samo 100 kalorija dnevno. Vrlo brzo ćete primijetiti da se osjećate slabo i umorno.

Ako to radite jer smatrate da ste "grubi" ili "predebeli" zbog vanjskog utjecaja, poput "prijatelja" ili neke vrste ideala za slavne osobe, onda toplo preporučujem da potražite savjet, jer je to oblik tjelesne dismorfije i treba liječenje.

Ako te stvari nisu slučaj, a vi ste jednostavno pogrešno informirani o tome kako izgubiti tjelesnu masnoću, onda čitajte dalje ...

Kalorija je jedinica energije koju možemo izmjeriti. Neću ulaziti u pojedinosti o tome kako se to radi, ali ono što je važno znati je što vaše tijelo radi s prekomjernom energijom.

Kalorijski višak je stanje u kojem unosite više kalorija nego što je potrebno vašem trenutnom tijelu i načinu života kako biste održali trenutnu razinu tjelesne masti. Ako imate stalni kalorijski višak, vaše će tijelo višak energije pohraniti kao tjelesnu masnoću. Slično tome, ako jedete stalni kalorijski deficit, izgubit ćete tjelesnu masnoću. Ključno je to učiniti na zdrav način s fizičkog i emocionalnog stajališta. Nikada se ne biste smjeli dovesti u ekstremni višak ili deficit zbog vanjskih utjecaja kao što je prije spomenuto. To je nezdravo i psihološki štetno zajedno s fizičkim problemima s kojima ćete se suočiti.

Gotovo je nemoguće biti 100% neutralan u pogledu toga koliko kalorija unosite. Vaš će se metabolizam ubrzati ako jedete više hrane, a usporiti ako jedete manje. Isto tako, ubrzat će se ako počnete vježbati, a usporiti ako budete više sjedili. Tako je Michael Phelps uspio unijeti 10,000 kalorija dnevno tijekom treninga za olimpijske igre.

Svaka osoba treba malo drugačiji broj kalorija dnevno prema različitim čimbenicima, uključujući spol, razinu aktivnosti, trenutni sastav tijela i ostale genetske čimbenike. Smjernica za 2,000 kalorija dnevno za koju čujete jednostavno je okvirni prosjek koji je stvoren tako da su ljudi imali barem nekakvu smjernicu koliko treba jesti. Postoje ljudi koji će se udebljati s 2,000 kalorija dnevno, a drugi koji će znatno izgubiti na dijeti s 2,000 kalorija. Kao primjer, ja sam čovjek od 6′2 ″ i 215 kilograma i svakodnevno vježbam otprilike sat vremena (utezi). Moja tjelesna masnoća trenutno iznosi oko 15%. Moj dnevni unos kalorija ako želim zadržati ovu težinu je oko 3,000 kalorija.

Pa koliko kalorija vrijednih trebate da biste lišili svoje tijelo da izgubi kilogram? Odgovor je oko 3,000-3,500 kalorija. Drugim riječima - ako bih imao bazalni metabolizam koji je zahtijevao 3,000 kalorija, a konzumirao sam 2,500 dnevno; trebalo bi mi oko 6 dana da izgubim jedan kilogram tjelesne masti. Liječnici ili nutricionisti uglavnom ne preporučuju manjak od 500 kalorija.

Dakle, ono što trebate učiniti je saznati bazalnu brzinu metabolizma. Za to postoje alati koji su lako dostupni. Moja osobna preporuka je preuzimanje aplikacije Myfitnesspal na telefon. Postavit će vam neka osnovna pitanja poput razine aktivnosti, spola itd., A zatim će stvoriti približni broj kalorija koje biste trebali svakodnevno unositi kako biste postigli svoje ciljeve.

Osobno sam to učinio s dramatičnim rezultatima. Jednom kada počnete pratiti što jedete i zapravo se držite odgovornima, rezultati dolaze prilično brzo.

Gubitak masnog tkiva odnosi se na izgradnju dosljednih navika i održavanje motivacije za postizanje cilja. Ako želite izgubiti 10 kilograma tjelesne masti, zapišite to, a zatim zapišite što ćete učiniti da biste tamo stigli. Studije pokazuju da je za 95% vjerojatnije da ćete postići svoje ciljeve kada ih zapišete. Stvara osjećaj osobne odgovornosti.

Opet, ključno je to učiniti zdravo. S Myfitnesspalom shvatite stopu bazalnog metabolizma i prijeđite na posao.

Posljednje ažuriranje 08/12/2020

Komentiraj