Kolika bi trebala biti mišićna masa i masna masa u zdravom tijelu?

Na vaše pitanje nema jednostavnog odgovora. Pokušavalo se to kvantificirati, ali svi su u krivu jer ne mogu biti ispravni za sve.

Teško je jer su mitohondriji (generatori energije stanice) ključni čimbenik dobrog zdravlja. Bijeli mišići gotovo nemaju mitohondrije, mješoviti mišići imaju neke, a crveni mišići puno više od drugih. Slično tome, dok većina masti nema previše mitohondrija, barem je jedna vrsta zvana "smeđa masnoća" bogata mitohondrijima i ima slične zdravstvene prednosti kao crveni mišići, iako možda ne tako velika gustoća mitohondrija po volumenu.

Još je teže što je zapravo važno gdje se mitohondriji fizički nalaze u smislu smještaja u vašem tijelu kako bi se utvrdio njihov utjecaj na vaše zdravlje. Na primjer smeđa masnoća u stopalu nije garancija zdravog srca. Općenito, da bi unutarnji organi bili zdravi, trebaju vam lokalni izvori energije poput trbušnih mišića i ostalih mišića jezgre tijela s dobrom aerobnom kondicijom i možda malo potkožne smeđe masti na vrhu. Pojedinosti potražite na mom Quora blogu za fitness: Osnovna osobna kondicija .

Tako se neki ljudi mogu truditi održati dobro zdravlje s 10% tjelesne masti i 60% težine mišića. Dok bi se drugi mogli dobro snaći s 35% tjelesne masti i 35% težine mišića. To su samo slučajni primjeri. Moja je poanta da je složeniji od ovih proizvoljnih brojeva. Dobro zdravlje puno je jedinstvenije i personaliziranije nego što bi bilo koji grafikon ikad mogao biti izražen. Iako statistika može donekle raditi za većinu, ona nikada neće raditi savršeno za pojedinca. Nekim ljudima može stvarno naštetiti ako ih se prisili da se prilagode statistikama. Ono što jednu osobu može učiniti zdravom, može razboljeti drugu osobu. Ovisi čak i o klimi.

Mogu vam dati prosjeke za% masti, ali to su samo statistički podaci:

Postotak tjelesne masti za prosječnu populaciju

Dob do 30, 30-50, 50+

Žene 14-21%, 15-23%, 16-25%

Muškarci 9-15%, 11-17%, 12-19%

Izvor: Normalni rasponi tjelesne težine i tjelesne masti

Potičem sve koji ovo čitaju da grade svoje tijelo prema onome što vam treba, a ne prema onome što piše na karti.

Evo 2 tablice s preporukama za idealnu mišićnu masu:

Izvor: Sve o postotku mišićne mase na tablicama - FITNESS SPORT

Opet želim reći, izgradite svoje tijelo kako biste odgovarali sebi, a ne grafikonu.

Evo primjera izuzetno zdrave životinje s čak 50% težine masti i životnim vijekom od 200+ godina. Pokazujem vam Bowhead kita: Bowhead kit - Wikipedia , Najdeblja životinja na Zemlji (vidi odjeljak Bowhead Kitovi za referencu na jednogodišnje kitove s masom od oko 50% masti).

Dakle, netko u pravom okruženju tko pravilno gradi svoje tijelo vjerojatno može biti vrlo zdrav poput sportaša čak i s oko 20% do 40% masti.

Vidi također:

  • Odgovor Noe Harmera na Zašto toliko Amerikanaca ima prekomjernu težinu?
  • Odgovor Noe Harmera na Koje su vježbe za poboljšanje trbuha bez opreme za teretanu?
  • Odgovor Noe Harmera na Kako mogu dobiti vidljive trbušnjake?

Posljednje ažuriranje 04/12/2020

Komentiraj