Koji su najčešći problemi s kojima se suočavate tijekom isprekidanog posta?

Tijekom proteklih nekoliko mjeseci mog isprekidanog posta, bilo je malo ili nimalo problema s kojima sam se morao suočiti, iako je sada tih problema lako riješiti.

1.Žudnja

Očito je da žudimo za hranom dok postimo u vrijeme kada inače obično jedemo tijekom dana. Pogotovo, žudnja je na vrhuncu tijekom našeg uobičajenog vremena prehrane. Da bih smanjio žudnju, obavezno pojedem dovoljno masnoće prije posta. Preporučujem bademe, maslac od kikirikija, žumanjke ili nepropusnu kavu s gheeom. Oni pokazuju znatna smanjenja svih naših žudnji tijekom isprekidanog posta, a učinak traje 10 do 12 sati.

2. nadutost

Tako sam se znao napasti tijekom ranih dana posta, a kako sam pratio više istraživanja tijekom posta, razmišljao sam o uzimanju jabučnog octa (ACV) kako bih nadvladao nadutost tijela. To je vrlo korisno i prema mojim saznanjima ne prekida post. I razmislite o uzimanju u što razrijeđenijem obliku jer može nagrizati vašu unutarnju površinu GI traga.

3. Pritisak

To se možda ne odnosi na neke od vas. Ali ako živite s drugim ljudima ili posebno s članovima svoje obitelji, možda ćete dobiti skrb od njih i uvijek pitati želite li jesti. A da i ne spominjemo, ako se u kuhinji priprema nešto što stvarno dobro miriše, možda nećete moći držati post. Ali pokušajte tijekom posta brzo posjetiti svoju kuhinju što manje puta.

4. prejedanje

Prejedanje tijekom posta? Pravo. I vrlo loše. Glavni razlog uz koji autofaza može raditi isprekidan post vjerojatno je taj što se odnosi na ukupni kalorijski deficit i da, teško je ići sporo na hranu dok brzo prekidate. Pokušajte ispiti čašu vode kad odlučite prekinuti post. Tada vam predlažem da lagano idete na trbuh i jedete cjelovite namirnice ograničeno dok prekidate post. Kad završite s cjelovitom hranom, ako čeznete ili morate, možete nastaviti s uobičajenom hranom nakon sat ili dva, ali opet, nemojte se prejesti.

5. Šećer

Malo skreće s teme, ali ako je vaš glavni cilj mršavljenje, post će vas nekamo odvesti, ali čak možete povećati brzinu smanjenjem dodanih šećera. Volio bih da sam to znao prije. Smatra se da dodani šećer nanosi još veću štetu od alkohola, pa da, otkad sam prepoznao tu činjenicu, smanjio sam dodani šećer do sada. Prema mom vlastitom iskustvu, smanjenje dodatka šećera dvostruko je bolje od povremenog posta za mršavljenje.

Nadam se da sam vam pomogao naučiti barem jednu novu stvar i završit ću ovdje.

Posljednje ažuriranje 18/01/2021

Komentiraj