Koji su načini za 15-godišnjaka da smršavi?

Uz ograničene informacije koje ste pružili najbolje što mogu učiniti je pružiti vam neke opće informacije o gubitku kilograma, zdravlju i bodybuildingu. Dao bih vam savjet da se ne brinete za svoje tijelo, ali znam da mi to nije pomoglo kad sam bio u vašim godinama.

Stvari koje treba izbjegavati u industriji zdravlja i fitnesa:

  1. Lažu ljudi koji vam govore o brzim, čudesnim promjenama. Da postoji jednostavan popravak "odradi ovu vježbu, dijetu, tablete i sl.", Svi bi to već znali.
  2. Ljudi koji vam kažu da to nije potrebno. Jednom sam bio u tvojim godinama, znam da ne pomaže kad ti ljudi kažu da ne brineš o svom tijelu.
  3. Ripped fitness modeli i gurui nisu norma. Možete li izgledati poput njih? Ponekad. Ali, fitness industrija ima popriličan udio onih koji zlostavljaju steroide. Istina je da čak i prirodni momci imaju sjajna tijela jer je tamo život. To je reklo da nevjerojatne koristi imaju vježbanje i prehrana.
  4. Svatko tko proglašava šokantnu dijetu ili vježba informacije pun ih je. Studije o prehrani su uglavnom loše.

Osnove prehrane:

  1. Primijetite da nisam rekao prehrana, dijete su kratkoročne. Oni po definiciji nisu održivi. Prehrana čini male promjene u načinu života koje poboljšavaju vaše cjelokupno zdravlje, uključujući razinu masnoće u tijelu.
  2. Dakle, moje osnovne prehrambene smjernice su,
    1. Jedite što više neprerađene hrane. To su sastojci
    2. Jedite manje lagano prerađene hrane.
    3. Jedite još manje jako prerađene hrane.
    4. Kada jedete, pokušajte jesti što više pripremljenu hranu od kuće.
    5. Jedite s drugim ljudima kad god je to moguće, to će smanjiti količinu hrane koju na kraju pojedete. I, zabavno je.
      1. Ove opće smjernice potječu iz Healthcare Triage
  3. Promjene u načinu života su teške. Pokušajte s vremenom inkrementalno mijenjati. Ne skačite s pop tarta na cjelovitu zob. Prijeđite od pop-tarta do paketića zobenih pahuljica - sadrže više okusa - ili bolje žitarice od cjelovitih žitarica
  4. Zdrava hrana može biti ukusna. Iskreno, ne žudim za Oreom ili slatkišima. Kad se to već kaže, shvatite da još uvijek možete jesti neku 'smeću'. Govorimo o ravnoteži i umjerenosti, a ne o apstinenciji. Apstinencija je općenito neodrživa.
  5. Izbjegavajte piti bilo kakvu tekuću kaloriju. Jedna limenka sode dnevno trebala bi biti maksimum.
  6. Pronađite zdrave obroke koje volite jesti. Ne prisiljavajte se na kelj.
  7. Još jedan trik naučio sam od obitelji Gracie iz jujitsu slave. Pokušajte jesti tri obroka dnevno bez zmije. Kad postanemo gladni i zmije, obično jedemo hranu niže kvalitete.

Osnove tjelesne aktivnosti:

  1. Da biste postigli zdravstvene prednosti vježbi, ne morate previše raditi. Razgovaramo o 30 minuta umjerene aktivnosti pet dana u tjednu. To bi moglo biti:
    1. Brza šetnja
    2. Pješačenje prirodom
    3. Većina sportova
    4. Biciklizam.
  2. Zdravstvene dobrobiti vježbanja su astronomske. Ozbiljno, dobit ćete više energije, bolje. Pogledajte ovaj videoradi dokaza

Sada kako smršavjeti:

  1. Tjelovježba nije ključna za gubitak kilograma.
  2. Prehrana je 70 posto tjelesne građe i zdravstvene bitke.
  3. Da biste smršavjeli, morate unijeti manje kalorija nego što ih sagorijevate. Cilj bi bio unijeti manje od 500 kalorija od vaše dnevne razine održavanja. Da biste pronašli kalorije, možete koristiti ovaj kalkulator
    1. Kalorije u> kalorije van = debljanje
    2. Kalorije u <kalorija = gubitak kilograma
  4. Deficit možete postići i promjenama prehrane i vježbanjem. Trebali biste učiniti oboje.
  5. Ako napravite promjene u vrsti hrane koju jedete, vratite se na odjeljak o prehrani, tada ćete vidjeti bolje rezultate. Prerađena hrana kaloričnija je s manje korisnih hranjivih sastojaka.

Napokon, ono što zapravo mislim da vaše pitanje:

Imam osjećaj da želite više izgledati poput onih apsurdno atraktivnih frajera ili djevojaka. Ovo nije sjajno razmišljanje, ali bio sam tamo i prije. Radije bih vam pomogao da se popravite na pravi način. Puno prodavača zmijskog ulja reći će vam stvari koje će naštetiti vašem dugoročnom zdravlju.

  1. Ako pokušavate izgraditi vitko tijelo, želite izgraditi neku vrstu mišića. Svi znamo stvarno mršave ljude bez mišićne mase. Kladio bih se u novac koji ti nije cilj. Tako ćete poželjeti odraditi neku vrstu treninga za izgradnju mišića.
    1. Sjetite se da su ljudi koji su izgledali rastrgano rijetki. Možete napraviti poboljšanja, ali ne pokušavajte izgledati poput njih. Nije potrebno.
    2. Dovoljno ste stari da započnete s programom treninga s utezima. Ako nemate pristup teretani ili opremi, ovdje možete pokupiti neke bučiceza manje od 50 USD. Kladim se da negdje možete pronaći jeftinije na rasprodaji u dvorištu.
    3. Vježbanjem tjelesne težine također se mogu izgraditi mišići ako ste ih dobro izveli. Ovdjeje sjajan YouTube kanal za to.
    4. Ako radite trening s utezima, sve potrebne informacije možete pronaći na Athlean-X-uYouTube kanal.
      1. Ne brinite se hoćete li što kupiti. Nije potrebno.
    5. Usredotočite se na kontrolu ponavljanja koja radite. Podizanje ega uzrokuje ozljede.

Moje posljednje misli:

Dok to radite, pobrinite se za solidnu količinu sna. Trebat će vam za oporavak. Zapamtite, za promjenu treba vremena. Ovdje pričamo mjesecima. Ako stvarno želite napraviti razliku, morat ćete neprestano unositi postupne promjene. Ako se toga pridržavate godinu dana, garantiram da ćete vidjeti značajne razlike u razini svog tijela, samopouzdanja i energije.

Posljednje ažuriranje 21/01/2021

Komentiraj