Koji su načini na koje mogu manipulirati hranom da bih smršavila?

Dakle, većina onoga što je Craig Good rekao u nastavku zapravo je lažna. Možete apsolutno manipulirati hranom, a puno je hakova kako biste smršavjeli. Oh, a trajni deficit je dvadesetogodišnja znanost koja je daleko od stanja tehnike. Oprez je da ovi hakovi donose samo male dobitke / gubitke (ovisno o vašem stajalištu) u usporedbi s potpuno angažiranom pukovnijom.

  1. Jedite većinu kalorija do 2 sati. Pojedite veliki doručak, ogroman ručak i vrlo skromnu večeru. Sada ne morate mijenjati niti jednu stvar koju pojedete, niti broj kalorija koje konzumirate, ali ako ih pojedete rano u toku dana, vašem će tijelu dati više vremena za trošenje kalorija. Ako se pridržavate prehrane od 2000 kalorija, jedite 1400–1500 do 2 sati.
  2. Razmislite o tome što ćete raditi u sljedećih 12 sati. Ako ćete biti sjedilački, unosite više masti i proteina. Ako ćete biti aktivni, uzmite malo više ugljikohidrata. Na primjer, ako imate planirano subotnje pješačenje, doručkujte zobene pahuljice. Ako planirate ići u ribolov na brodu, uzmite jaja sa slaninom (nemojte preskočiti ni maslac). Razmislite 12 sati unaprijed.
  3. Zaboravite na riječi s niskim udjelom masnoća kada su u pitanju mliječni proizvodi. Sva mliječna hrana koju konzumirate mora biti punomasna ili nikako.

Ako sve gore navedeno učinite sami, bez mijenjanja hrane koju jedete, već samo njihovog preslagivanja, rezultirat će skromnim, ali dosljednim gubicima. Uključivanje strukturiranije pukovnije i plana vježbanja odvest će vas mnogo dalje, brže.

Posljednje ažuriranje 10/01/2021

Komentiraj