Koji je najbolji trening s utezima za 70-godišnjaka?

Gore navedeno čujem svaki drugi dan, bilo osobno, bilo u virtualnom svijetu. U doba muškog fitnesa i Abercrombie i Fitch oglasa događa se da nakon što pređete 25 godina života pribjegnete Bingu i pasiranoj hrani. Stoga sam se odlučila na temu treninga, kad ostarim. Ali iako se češkam 40, ovaj članak (već jednom) nije o meni.

Upoznajte Berniea Longa, jednog od najinspirativnijih poglavlja u mojoj karijeri kao osobnog trenera u New Yorku.

Rođen je otprilike u vrijeme kada su Japanci napali malo poznato mjesto zvano Pearl Harbor. Pod dojmom njegove tjelesne građe? Jesam. Sad, ne boj se! Ovo neće biti još jedan dosadan članak "Bernie čuči i jede svoja pileća prsa". Umjesto toga, pokušat ću opisati sklop uma koji ide u postizanje takvog oblika u njegovoj dobi.

Brza povijest bolesti pacijenta: nijedna štitnjača, operacija leđa 2011. godine, ne može okrenuti glavu udesno, teška kifoza (pogrbljena naprijed) i na kraju, nema kratkotrajnog pamćenja, kao rezultat niza mini udara. Dakle, sve u svemu, ne baš savršena postavka za izgradnju tjelesne građe poput njegove. Kako se to dogodilo?

Kratki odgovor: U fazama. Prvo: definirajte cilj
Drugo: okupite tim ili sustav podrške
Treće: poduzmite akciju

Usput: nemojte zanemariti um, uspostavite pozitivan način razmišljanja i nastavite se poboljšavati

Prvi se dio nije dogodio odjednom; bio je to više postupni razvoj krajnjeg cilja.
Kad je Bernie počeo trenirati, on je to samo radio kako bi "izgledao bolje" ili "bio zdrav". Prošlo je nekoliko godina i nekoliko trenera dok nije upoznao Scotta Weissea, izuzetno upućenog i brižnog trenera. Bio je taj s kojim se Bernie na kraju povezao i Scott je Berniea gurnuo izvan njegovih samorazumljivih granica. Od tada je to bio korak po korak prema njegovom prvom bodybuilding showu.

To vodi u drugoj točki. Da biste uspjeli, potreban vam je sustav podrške. MJ je imao Pippena, Malone Stocktona, Jets Tebowa, čekaj ... U svakom slučaju, shvaćate poantu; što je vaše okruženje za trening bolje i nadarenije, to ćete bolje raditi. U Berniejevom slučaju to uključuje trenera, nutricionista, trenera za poziranje (zaista vaš) i maser. Očito u određenoj mjeri ovisi o vašim financijskim mogućnostima, ali u sebe ulažete, pa barem razmislite o tome.

U najmanju ruku trebali biste proučavati knjige i predavanja iskusnih ljudi u ovom sportu; znanje će vas odvesti mnogo dalje od najnovijeg trika s dodatkom. Oboje su Arnold i Frank Zane vrlo duboko razumjeli ljudsku anatomiju, što je jedno od objašnjenja za to što su mogli graditi tako nevjerojatne tjelesne građe.

Neću trošiti više vremena na važnost pravilnog sustava socijalne potpore; to bi trebalo biti samo po sebi razumljivo. Ukratko, teško je doći u formu kad radite za Dunkin Donuts ili vaš uži krug vjeruje da je bodybuilding narcisoidna aktivnost koju rade nakaze.

Prelazak na treći dio. Poduzimanje radnje gotovo zaslužuje raščlanjivanje na nekoliko podskupina. Prvo se Bernie morao popraviti nakon više operacija. Točnije, proveo je godinu dana radeći na obnavljanju ravnoteže, naučivši ponovno okretati glavu i vraćajući fleksibilnost u ramenima. Prilično visoka naredba, ako mene pitate. Uglavnom se služio Aleksandrovom tehnikom da postigne gore navedeno.

Poslije je bio spreman ponovo početi ozbiljno trenirati i odavde je nastavio osvajati Masters Mr Fitness 2012. Imajte na umu da još uvijek nema kratkotrajno pamćenje, što znači da svako prilagođavanje sebe ili Scotta napravim za svoj trening ili dijeta se mora odmah zabilježiti. Sa dobre strane, ovo donosi izvanredne rekorde.

Posljednji poticaj: izazvao sam ga da uđe u oblik fotografiranja nudeći mu da pokrije troškove ako uspije postići kondiciju (sigurno mi je dokazao da nisam u pravu). Bernie je postao teretni vlak; bio je toliko usredotočen na trening i pravilnu prehranu, bilo je jednostavno pitanje vremena kad će imati suhi izgled za kojim svi žudimo. Odlazak na pravo fotografiranje s Jimmyjem Murthaughom i njim bilo je jedno od najisplativijih iskustava u mojoj profesionalnoj karijeri.

I na kraju, mentalni stav se često zanemaruje kada je u pitanju sportski uspjeh. Često se usredotočujemo na prehranu, treninge, suplemente ili lijekove, umjesto da shvatimo da je, citirajući Vincea Girondu, "mišić između ušiju taj koji čini da ostali mišići rastu".

Napredak ne dolazi linearno; na tom putu ima mnogo neuspjeha. Ostati pozitivan jedna je od ovih fraza koju uvijek čujete, ali kako se to stvarno radi? Preporučujem da se i dalje slikate (nema potrebe da ih sve objavljujete na Facebooku), već samo za sebe, tako da se možete osvrnuti odakle ste i dokle ste stigli. Također, i to se vraća na točku dva, okružite se ljudima koji vjeruju u vas i koji vas zapravo mogu gurnuti na sljedeću razinu.

Posljednje ažuriranje 14/12/2020

Komentiraj