Koji je najbolji plan prehrane za 22-godišnjeg dječaka?

U redu, krećemo. Priprema dijeta za muškarca koji želi izgubiti više masti na trbuhu i prsima.

Riješite se smeća

Počnite tako što ćete se riješiti što više smeća. To uključuje slatkiše, soda pop, Chex mix, kolačiće, perece, čips, zamotane kolače, slatkiše, vrećice slatkiša i gotovo sve ostalo čega se možete sjetiti. S omotom koji sadrži opscene količine šećera i umjetnih sastojaka više ne smije biti ništa.

Ugljikohidrati i dodatni šećer

Nakon toga eliminirajte većinu ugljikohidrata i druge izbore prepune šećera. Ugljikohidrati i šećerdva su glavna člana koji pridonose prekomjernom debljanju, pa što prije uklonite uzrok, srušite problem.

Problem se ne može nastaviti ako je riješen izvor goriva. Ne brinite; i dalje ćete moći preživjeti, napredovati i uživati ​​u hrani bez šećera i ugljikohidrata. Ostanite ispod 150 grama ugljikohidrata dnevno za najbolje rezultate.

Zdrava masnoća

Zatim zamijenite sve nezdrave masnoće zdravim mastima.Tijelu je još uvijek potrebno odgovarajuće gorivo da bi preživjelo; samo treba prave vrste. Polinezasićene masti (PUFA) i transmasti su loše vrste. Želite potražiti hranu sa zasićenim mastima i mononezasićenim mastima, dobrim vrstama.

Protein

Ne zaboravite na proteine, naravno. Držite se izvora proteina iz prirodne hrane - ne prerađenih prehrambenih proizvoda koji dolaze u omotu. Možete dobiti puno proteina bez oslanjanja na energetske pločice i dodatke za vježbanje. Možete dobiti razne proteine ​​iz različitih izvora hrane, ali neke od mojih glavnih preporuka su:

  • Povrće poput špinata, zelenila, brokule i blitve
  • Grah poput crnog graha, bijelog graha, graha i pinto graha
  • Orašasti plodovi poput badema, kikirikija, oraha, makadamije i pistacija
  • Maslaci od orašastih plodova (vidi gore)
  • Edamame, soja, soja i tempeh

Cijele hrane

Uvijek budite fokusirani na cjelovite namirnice. Pronađite recepte koje volite i uživajte u njima. Stvorite nove recepte ako se osjećate avanturistički. Potražite aromatičnu hranu u kojoj možete više puta uživati. Držite se raznolike hrane i raznih boja.

Počet ćete gubiti suvišnu masnoću na prsima i trbuhu kad vaše tijelo prijeđe s glukoze na masnoću. To većini ljudi može potrajati od 21 do 30 dana. Dok prelazite s neiskorištene prehrane na zdraviju, imajte na umu da biste mogli osjetiti umor, glavobolju, grčeve ili lagane probavne smetnje, jer vaše tijelo uči obrađivati ​​novu hranu.

Vidljiva masnoća počinje nestajati kad procesi vašeg tijela prepoznaju da mogu iskoristiti zalihe masti za gorivo, umjesto da se oslanjaju samo na unesenu glukozu.

Ako tražite brz početak na receptima, evo nekoliko mojih najdražih:

29 Ukusni veganski doručak

15 zadovoljnih veganskih recepata za ručak koji će vam energizirati dan - recepti iz The Kitchna

20 jednostavnih recepata za vegansku večeru

Post Punk kuhinja

Recepti - Vegan Richa

Također, pogledajte "Kako mogu prestati varati prehranu?" za moj odgovor i još puno korisnih savjeta.

Posljednje ažuriranje 14/01/2021

Komentiraj