Koji je najbolji plan indijske prehrane za smanjenje masnoće na trbuhu?

Mnogi ljudi žele ravan trbuh, ali su odustali nakon mnogih neuspjelih dijeta. Sada znamo da ravni trbuh nije samo za dobar izgled. Održavanje zdrave težine važno je za dug i zdrav život. Postoji puno informacija o tome kako smršavjeti, a većina ih je usmjerena prema zapadnom svijetu. Cilj mi je dati vam indijski plan prehrane za ravan trbuh.

Odlomak Najbolji plan indijske prehrane Da izgubite trbušnu masnoću

Kao što vidite, za mršavljenje će biti potrebno više od zdrave prehrane, ali zdrava prehrana dobar je početak.

1. Riješite se upale

Upala je korijen svih bolesti i često je krivac ili za nadutost ili za nakupljanje visceralne masti (masti oko vaših organa, poznate i kao trbušna masnoća, iako nisu sve trbušne masti visceralne masti). Izbjegavajte ili ograničite sljedeće što može izazvati upalu u tijelu:

  • Alkohol
  • Pića s kofeinom poput kave
  • Mliječne, posebno pasterizirane mliječne proizvode
  • Šećer
  • Žitarice poput pšenice, riže, amaranta, kvinoje itd
  • Grah
  • Meso, perad i riba
  • Prerađena i masna bezvrijedna hrana
  • Oksidirane masti (masti kuhane na vrućini dovoljno visokoj da oštete masnoće)
  • Cigarete

Slijedeći uglavnom alkalnu prehranu (jedete uglavnom povrće), hranu skuhajte na siguran način, koristeći ispravna ulja, a uključuju protuupalno bilje i začini koji smanjuju upalu. Sljedeće bilje i začini za smanjenje upale trebali biste redovito koristiti u jelima:

  • Kurkuma
  • Cimet
  • klinčić
  • Đumbir
  • Crvena paprika
  • Ruzmarin
  • Tulsi (bosiljak)

Bilje također može poboljšati zdravlje vaše jetre, čak i više, razlog da ih uključite.

2. Povećajte unos povrća

2/3 tanjura treba biti povrće. To se može činiti puno, ali povrće je hranjivo i puno antioksidansa, kao i vlakana. Šalica zelenila, šarenog povrća i sumpornog povrća poput luka, češnjaka i kupusa osigurava dobro zdravlje. Sokovi i smoothieji izvrstan su način da pojedete više povrća. Oni su i zdraviji izvor ugljikohidrata.

3. Jedite prehranu s malo ugljikohidrata

Dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata pomaže tijelu u sagorijevanju masti jer tijelo prebacuje svoj glavni izvor energije iz ugljikohidrata u masnoću. Ne samo da žitarice povećavaju razinu šećera u krvi, već ih kao upalu koja uzrokuje hranu treba ograničiti ili izbjegavati. Ugljikohidrati su prisutni u:

  • Alkohol
  • Šećer
  • Šećerna nezdrava hrana
  • Pečena roba
  • Roti
  • Chipati
  • Naan
  • Kruh
  • Tjestenina
  • Krumpir
  • Riža i ostale žitarice
  • Voće

Čak je i neko povrće više u ugljikohidratima poput batata i mrkve, ali to se umjereno može uključiti u vašu prehranu. Isprobajte i provjerite funkcionira li za vas. Naša su tijela različita. Međutim, ako ste dijabetičar, prehrana s niskim udjelom ugljikohidrata bitna je. Ako jedete prehranu punu raznolikog povrća, visokokvalitetnih bjelančevina (govedina, janjetina, svinjetina, riba, jaja, namočeni grah, orašasti plodovi i sjemenke) i zdravih masti, sasvim je zdrava prehrana.

4. Uključite zdrave masti

Tu se krije tajna gubitka trbušne masnoće. Znanost djeluje tako, kad jedete više masnoće, možete ići mnogo sati nakon obroka, što će vam stvoriti manje žudnje, a time i manje nezdrave grickalice. Masnoća vas ne deblja, zapravo možete mršaviti dok jedete punomasnu hranu. Masnoća je vrlo potrebna za ispravan rad našeg tijela jer održava našu kožu zdravom, ublažava naše organe, održava staničnu strukturu i daje nam energiju. U prehranu uključite sljedeće masti:

  • Omega 3 nalazi se u masnoj ribi, lisnatom zelenilu, ulju algi, orasima, sjemenkama lana, chia sjemenkama i sjemenkama konoplje. Dodatak kril ulja također se može uzimati svakodnevno.
  • Omega 6 nalazi se u većini orašastih plodova, sjemenki i biljnih ulja.
  • Zasićene masti koje se nalaze u mesu, jajima, mliječnim proizvodima, gheeu, kokosovom ulju i palminom ulju. MCT ulje jedan je od najboljih oblika zasićenih masnoća koje možete jesti kako biste povećali razinu energije. To su ujedno i namirnice koje sadrže vitamin D koji je važan za mršavljenje.

Prije se smatralo da su zasićene masti štetne, ali studije pokazuju da to nije slučaj. Zapravo, zasićene masnoće također pomažu da vas dulje ostanu sitima i smanjuju žudnju.

5. Poboljšajte probavu

Loša probava ne može rezultirati samo prehrambenim nedostacima već i uzrokuje puno nelagode i nadutosti. Krivac je često nezdrava crijeva. Ako ne podnosite laktozu, ugljikohidrate ili gluten, klonite se te hrane. Da biste poboljšali zdravlje i probavu crijeva, može vam pomoći sljedeće:

  • Jabučni ocat (ACV): Sirovi jabučni ocat koji sadrži “majku” sadrži korisne enzime i probiotike koji pomažu probavi i dodaju zdrave bakterije u vaš probavni sustav. Žličica do 2 žlice ACV-a u čaši vode prije jela pomažu vam u probavi hrane i sprječavaju prejedanje.
  • Pelinkovac: Bitters je švedski biljni lijek koji pomaže probavi, a možete ga uzimati neposredno prije obroka.
  • Prebiotici i probiotici: To su dobre bakterije koje ne samo da poboljšavaju probavu i zdravlje crijeva već i vaše cjelokupno zdravlje. Možete uzimati dodatak prehrani i / ili dodavati hrani poput kefira, misoa, kiselog kupusa i kombuhe u svoju prehranu.

Indijska hrana koja sagorijeva masnoću

Sljedeće namirnice pomažu vašem tijelu da sagorijeva masnoće i ukusan su dodatak mnogim indijskim jelima:

  • Cimet
  • Dandelion zelje
  • Kardamom
  • Sjeme i zelje gorušice (budite oprezni kad odabirete ulje gorušice)
  • Chilis
  • Curry lišće
  • Crni papar
  • Kurkuma
  • Đumbir
  • Hrana bogata proteinima poput piletine i govedine

Posljednje ažuriranje 19/01/2021

Komentiraj