Koji je najbolji detox napitak za mršavljenje?

Najbolji način za detoksikaciju tijela jest zaustaviti stavljanje toksina u njega.

Ne postoji takva stvar kao što je "detoks" kada je riječ o prehrani. Vaše tijelo već ima 2 organa koja su mu potrebna za 'detoksikaciju' - jetru i bubrege.

Ono o čemu govorim je unos manje vrijedne "hrane" u vaše tijelo. Ako prestanete jesti sranje (tehnički izraz koji označava tvari slične hrani koje vam ne pružaju pravilnu prehranu), vaše će tijelo prestati pokušavati preživjeti od sranja koje ste mu dali. Jedući kvalitetnu hranu, nećete trebati ništa detoksicirati.

Ako bih vam nešto predložio, to bi bilo uklanjanje gaziranih pića (dijetnih ili redovnih), bezvrijedne hrane, brze hrane, praznih kalorija, prekomjerne količine šećera i slatke hrane, trans-masti, visoko prerađene hrane i nareska. Također bih vam predložio da počnete ulaziti u područja supermarketa gdje hrana ne mora nužno imati prehrambene oznake - stvari poput voća i povrća, mliječnih proizvoda, mesa, ribe i morskih plodova. To su pojedinačni sastojci, a ne mješavine sastojaka. Što je više obrađeno na hrani prije nego što je dobijete, to biste trebali biti sumnjičaviji. Možda ne biste izbjegavali svu takvu prerađenu hranu, ali pokušajte je svesti na najmanju moguću mjeru.

Smanjiti puno kilograma je druga stvar. To će vam trebati nekoliko alata - žlice za mjerenje i šalicu, kuhinjsku vagu, nekoliko lonaca i tava, dasku za rezanje, mali izbor noževa, kupaonsku vagu, prazan časopis i olovku i kuharicu.

Kad znate koliko želite izgubiti i koliko želite izvagati nakon što smršavite, imate priliku stvoriti dnevni plan jelovnika koji će zadovoljiti vaše potrebe dok gubite kilogram ili više tjedno. Morat ćete stvoriti deficit hrane, omogućavajući tijelu da nadoknadi manjak energije iz tjelesne masti.

Kad kažete 'smršavite', mislite li jako brzo ili trajni i dugoročni gubitak? Brzi gubitak kilograma, iako je to moguće, teško je postići i održati. Lakše je izgubiti na sporom i stabilnom programu, s manje drastičnim poremećajima u vašoj rutini. Bit će poremećaja, istina. Ali to neće preokrenuti vaš svijet.

Ne mogu vam reći koliko jesti ili koliko izgubiti, jer ne znam dovoljno o vama. Mogu vam reći da jedete manje količine hrane, bilježite obroke u dnevnik, vagate se tjedno i naučite kako pripremati zdravu hranu.

Ako trebate bolji odgovor, morate postaviti detaljnije pitanje.

Posljednje ažuriranje 28/12/2020

Komentiraj