Koji je maksimum ugljikohidrata u ketogenoj prehrani?

Koja je minimalna količina ugljikohidrata koju bih trebao jesti na keto dijeti?

Mislim da se ovo pitanje fokusira na pogrešno pitanje.

Kao što je zabilježeno u nekoliko drugih odgovora, možemo proizvesti glukozu iz aminokiselina. To bi moglo značiti da vam uopće nisu potrebni ugljikohidrati. Ipak, postoje neophodne hranjive tvari koje donosi povrće i voće, a koje ne možete dobiti hranom koja je pretežno bjelančevina i / ili masnoća, poput vlakana, flavonoida, vitamina C i folne kiseline. kiselina.

Keto dijeta s hranjivim sastojcima pružit će izvore tih hranjivih sastojaka u dovoljno visokoj količini da udovolje vašim fiziološkim potrebama za njima, a količina ugljikohidrata bit će artefakt tog unosa. Na primjer:

Izvor: ja

Raspon unosa ugljikohidrata povezan s ketozom iznosi 10% ili manje kalorija dnevno, što čini oko 50 g neto ugljikohidrata za "prosječnu" osobu koja dnevno unosi 2000 kalorija.

Redovita konzumacija hrane s visokim udjelom triglicerida srednjeg lanca, poput kokosovog ulja, može izazvati ketozu na višim razinama konzumacije ugljikohidrata.

Zbog problema s adekvatnošću hranjivih sastojaka u ketogenoj prehrani, postoji trend da se umjesto toga preporuči ketogeni ciklus.

Više:

Zamke keto prehrane i zašto je biciklizam ugljikohidrata bolji

Što je Keto biciklizam - i po čemu se razlikuje od Keto prehrane?

Posljednje ažuriranje 15/01/2021

Komentiraj