Koje su zdravstvene prednosti jedenja paneer-a (svježeg sira)?

Dobar izvor proteina

Do sada je to možda uobičajeno, ali paneer je dobar izvor proteina, posebno za vegetarijance koji ne unose mesne prerađevine. 100 g paneera daje oko 18 g proteina, što je dobro za ljude koji treniraju s utezima jer im trebaju proteini za izgradnju i popravak mišića. Osim toga, proteini su prepuni širokog spektra zdravstvenih blagodati.

Drži muke gladi

Budući da je paneer napravljen od proteina, on polako oslobađa energiju u tijelu, što znači da ne uzrokuje skok razine šećera u krvi niti daje trenutni poticaj koji uskoro pada. Čovjek ostaje sit dugo nakon što ga pojede, zbog čega se može koristiti kao večernji međuobrok da ubije te muke gladi.

Gradi jače zube

Paneer također ima kalcij, osim proteina. To pomaže u izgradnji jačih zuba i kostiju (do određene mjere). Iako je mliječni proizvod, bolji je od mlijeka što se tiče prehrane. Ako imate istu količinu mlijeka i proteina, dobit ćete više prehrane od paneer-a, jedino što je problem, unosit ćete i više kalorija iz njega. Ovu hranu, osim mlijeka i mliječnih proizvoda, možete uključiti u svoju prehranu za zdravije zube.

Pomaže u sagorijevanju više masti

Osim što je bogat proteinima i kalcijem, paneer je sjajan izvor konjugirane linolne kiseline - masne kiseline koja pomaže u gubitku kilograma povećavajući proces sagorijevanja masti u tijelu. Dakle, ljudi koji žele smršavjeti, svakako bi trebali uključiti jelo od panera u svoje prehrambene planove. Iako dijeta igra glavnu ulogu u mršavljenju, HIIT je učinkovit trening za sagorijevanje većine kalorija.

Sprječava smrtonosne bolesti

Skromni je panel zapravo vrlo koristan za prevenciju smrtonosnih bolesti kao što je rak sprečavanjem rasta stanica u tijelu koje uzrokuju rak. I ne samo to, također štiti od bolesti srca smanjujući taloženje masnoća u arterijama.

Iako paneer ima ove prednosti, nije slobodan od kontroverzi. Mnogi vjeruju da je tov i stoga ga se trebate kloniti. Istina je da, iako visoko na kalorijem (100 g = 292 kalorije), paneer djeluje za ljude koji vode aktivan životni stil jer će te kalorije lako sagorjeti i dobiti njihove hranjive sastojke. Ali umjerenost je bitna - nemojte imati suvišnih količina, ali ni ne morate je se potpuno kloniti. Pročitajte više o tome koja je zdravija hrana: Paneer VS Sir ili Paneer VS Tofu.

Još jedna stvar koju treba zapamtiti je metoda pripreme. Paneer se može jesti i sirov, samo s posipom crnog papra i soli. Ali čak i ako ga morate koristiti u jelu, nemojte se odlučiti za prženje. Evo nekoliko recepata koje možete isprobati - paneer puranpoli, paneer i burger od graška, shahi paneer mutter i chana paneer

Posljednje ažuriranje 27/11/2020

Komentiraj