Koje su najveće pogreške u mršavljenju?

Sada sam u industriji fitnessa više od deset godina i vidim bezbroj pogrešaka u mršavljenju ljudi, pa čak i svojih klijenata .... što ????! Da, moji klijenti I dalje griješe čak i s mojim mentorstvom, ludo, znam! Gledajte, svi smo ljudi i ljudi nas odgajaju (koliko nam je poznato, ha), pa je ljudska priroda vratiti se u loše navike. Evo mojih 4 najpopularnije pogreške koje ljudi čine i kako ih popraviti, uživajte! Btw, broj 4 korišten je na dailyburn.com za njihov članak na ovu temu kada su razgovarali sa slavnim trenerima.

1. Ne možete raditi loše prehrane!
Imam klijente koji mi neprestano govore da vježbaju satima kako bi mogli "jesti što god žele" i održavati svoju težinu. Ovo je skliska padina i možda će funkcionirati kratkoročno, ali NI NA KOJI način neće funkcionirati dugoročno! Kad vježbate do krajnjih granica, vaše se tijelo navikne sagorjeti puno kalorija što će povećati vaše potrebe za potrošnjom energije (kalorijama), to je općenito dobro jer je vaš metabolizam povišen. S povećanim metabolizmom dolazi i do povećanja apetita zbog čega osjećate stalnu glad. Jednom kada nahranite svoju potrebu da se prepustite svoj hrani koju ste sebi "oduzeli", stvara se efekt snježne grude. Odjednom se tih nekoliko kriški pizze pretvori u cjelonoćni napitak pizze, pljeskavica, krumpirića i sladoleda (vjerujte mi, vidio sam!). Vaše tijelo prepoznaje šećer i škrob kao lijek i iz vašeg mozga šalje kemijsku reakciju koja kaže "FEED ME VIŠE ŠEĆERA"; doslovno se NE MOŽETE kontrolirati! To traje danima, zatim tjednima, pa mjesecima, i prije nego što se sjetite, pitate se zašto se debljate iako svaki tjedan radite satima!

POPRAVAK: Umjesto da pokušavate toliko razraditi da možete uživati ​​u pireu od krumpira, umaku i prženoj hrani, pokušajte smanjiti vrijeme vježbanja (ali i dalje učinkovito) i uzmite mali obrok pun nemasnih proteina, zelenila i zdravih masti (poput avokada, orašastih plodova ili maslinovog ulja) prije no što izađete s timom koji jede preko noći. Zelje će vam pomoći u probavi hrane, bjelančevine i zdrave masti održat će vas sitima, što smanjuje vjerojatnost da ćete nahraniti svoje popustljive potrebe!

2. Želite brzo rješavanje dugoročnog problema!
To vidim cijelo vrijeme kad moji klijenti žele "skok" prema svojim ciljevima mršavljenja. Pitaju me o najnovijem i najvećem detoksikaciji ili čišćenju kako bi ih izgubili u hrpi kilograma u tjedan ili dva. To obično uključuje pijenje neke čudne izmišljotine od koje osjećate povraćanje, nesvjesticu ... ili još gore, oboje! Ono što se uglavnom događa je da ljudi izgube hrpu kilograma (obično vode) u tjedan dana ili tako nekako zbog manjka kalorija, ali umjesto da nakon završetka odaberu zdravu hranu, vraćaju se svojim lošim prehrambenim navikama samo da bi se vratili na težini i potencijalno VIŠE težine nego kad su prvi put započeli.
POPRAVAK:
Umjesto da odmah pokušate hladnu puretinu i odsiječete svu svoju lošu hranu, eliminirajte jednu po jednu stvar, možda je to soda, šećer ili kiflica s kaloričnom bombom ujutro (iako ukusna), te stvari moraju nestati! Druga je mogućnost napraviti eliminacijsku dijetu, sama sam stvorila onu koja se zove 10-dnevni pregradnja, gdje ljudi polako uklanjaju hranu koja uzrokuje nadutost, upalu, debljanje i druge probleme. Ljudi postaju skladniji sa svojim tijelima i mršave (iako to nije cilj), učeći razliku između hrane koja im pomaže i hrane od koje se trebaju kloniti. To će im omogućiti pametni odabir hrane u smjeru naprijed.

3. Natrag učitavanje kalorija:
Treniram izvršne direktore, milijunaše, kuhare slavnih, TV voditelje i filmske zvijezde. Jedna od stvari koja je zajednička svim tim ljudima s nama “običnim ljudima” jest noćenje kalorija noću. Joey, što se vraća? Svi smo zauzeti, umorni i neprestano udaramo nekoliko puta ujutro kako bismo zatvorili svaku posljednju sekundu. Zatim skočimo iz kreveta i spremamo se za posao, ne ostavljajući vremena za dobro uravnotežen doručak. Ni vaš užurbani dan ne ostavlja puno vremena za puno jesti ni u vrijeme ručka. Dakle, na kraju ćete dobiti većinu naših kalorija noću! Nekoliko razloga za to: 1. Toliko smo gladni zbog nedostatka hrane tijekom dana da ne shvaćamo koliko smo gladni dok ne počnemo jesti taj obrok. 2. Dosadno nam je pljuskati pred televizorom bezumno jedući. Čak i ako se odlučite za zdraviju opciju poput miješanih orašastih plodova preko vrećice čipsa, nekoliko šaka orašastih plodova može se brzo dodati ... tisuću i više kalorija ... u međuobroku!

POPRAVAK:
To je nešto što nećete čuti kako govori većina fitnes profesionalaca, ali SVINJA OUT tijekom dana! Što?! Točno, vrijeme je da unaprijed unesete kalorije; pogotovo, ako znate da ćete noću poludjeti. Bolje je jesti većinu kalorija tijekom dana kako bi tijelo moglo pravilno probaviti hranu i iskoristiti kalorije kao energiju, tako da je manja vjerojatnost da se pohrani kao masnoća! To sada ne znači da možete cijeli dan jesti krafne i ho hove, ali to znači da biste TREBALI VELIKI zdravi doručak, mali međuobrok između, VELIKI ručak, još jedan mali međuobrok, a zatim MALU večeru! Druga mogućnost, pogotovo ako grickate ispred televizora, jest pakiranje zalogaja u pojedinačne veličine posluživanja; izmjerite svoje orašaste plodove, čips, proteine ​​itd. i jedite samo tu količinu, bez sekunde!

4. Dani varanja:
Pretpostavka dana "varanja" u početku je bila koncept da se vaš sustav prevari da sagorijeva više kalorija kada ste tijekom tjedna na dijeti s nižim / ograničenim kalorijama kako biste povećali metabolizam. Jedite više kalorija jedan dan kako biste održali svoj um ispravnim, ispunite "potrebu" za hranom za kojom ste žudili i potaknete metabolizam tog dana kako se vaše tijelo ne bi naviklo na niže kalorije tijekom tjedna i usporilo dolje. Problem ovog dana "varanja" jest što postaje masovno natjecanje u jedenju hrane. Razmislite o ovome: Ustanete ujutro i uzmete omlet od slanine i sira (što samo po sebi ne bi bilo loše) i francuski tost sa sirupom (ne možete zaboraviti sirup!). Zatim za ručak uzmete veliki mac, pomfrit i čokoladni kolačić. Za večeru uzimate američku glavnu hranu od nekoliko kriški pizze od peperonija i perete je ukusnim čokoladnim shakeom! Vaš dan varanja upravo vam je ubacio oko 4600 kalorija, 202g masti (77 zasićenih), 5500 grama natrija (otprilike trostruko od preporučene količine), 539 grama ugljikohidrata i udarač, približno pet puta veću preporučenu količinu šećera (oko 5 grama) !! Vaš dan varanja upravo vam je donio napuhnut želudac, plinove, mučninu, zatvor (ili suprotan učinak) i mogući dijabetički šok; definitivno izbacivši iz vašeg zdravstvenog i kondicijskog napretka taj tjedan!

POPRAVAK:
Umjesto varalice, imajte prevariti obrok za svaki tjedan! Kad imate obrok za varanje, još uvijek možete dobiti taj jedan obrok za kojim ste žudjeli i vratiti se natrag na put zdravlja, umjesto da izbacite sav svoj napredak i natjerate se da se osjećate bolesno! I dalje ćete povećavati metabolizam povećavajući unos kalorija bez krivnje. Uzmite tu krafnu, pizzu, brownie, a zatim nastavite jesti čistu, bez konzervansa, hranjivu hranu do kraja dana!

Joey Thurman
@JoeyThurmanFit
TheLifestyleRenovation.com

Posljednje ažuriranje 07/01/2021

Komentiraj