Koje se formule mogu koristiti za izračunavanje postotaka gubitka težine?

Kalkulator mršavljenja

Prije nego što počnete mršaviti, dobra je ideja pripremiti se na nekoliko frontova. Svakako je prisutan faktor motivacije jedna od prvih stvari, ali najvažnije je da biste trebali naučiti koristiti kalkulator za mršavljenje kako biste osigurali da trošite više kalorija nego što unosite svaki dan.

Postupak je jednostavan. Prvo izračunajte količinu kalorija koja vam treba svaki dan. Za većinu ljudi, da biste smršavjeli, trebali biste unositi 1200 do 1500 kalorija dnevno. Izračun je jednostavan. Sve što trebate je unijeti svoju visinu, težinu i razinu aktivnosti, a zatim izračunati matematiku.

Ovaj kalkulator za mršavljenje reći će vam količinu kalorija koja vam je potrebna da biste mogli održati trenutnu težinu. Budući da ne želite zadržati trenutnu težinu, želite se riješiti nekih kilograma, tada morate unijeti oko 500 kalorija manje od onoga što vam daje taj izračun.

Zatim izračunajte koliko kalorija sadrži svaka porcija hrane koju pojedete. Možda ćete morati vježbati točno mjerenje veličine porcije da biste se dobro snašli. Provjerite jeste li točni i ne prikradate se samo malo više ovdje ili tamo. Ti mali prikradači zbrajat će se i odjednom ćete se zapitati zašto više ne gubite težinu koju želite.

Kupite knjigu koja sadrži kalorije za porcije hrane koja nema oznake poput svježeg voća i povrća ili pretražite putem interneta. Popis ćete moći pronaći besplatno na mreži. Učinite isto za jelo vani, a kad jedete vani, donosite bolje odluke na temelju onoga što naučite na mreži.

Znajte koliko kalorija sadrži svaki gram masti, ugljikohidrata i proteina. To će vam pomoći kad shvatite postotke svakog od njih koji vam trebaju svaki dan. Dakle, imajte ovo na umu: ugljikohidrati i proteini imaju jednaku količinu kalorija u svakom gramu na 4, a masti imaju 9 kalorija po gramu. Masti bi trebale činiti najviše 30% vašeg dnevnog broja kalorija. Ugljikohidrati i proteini trebaju činiti 50%, odnosno 20% dnevnog unosa kalorija.

Ipak provjerite jesu li dobri ugljikohidrati. Ugljikohidrati koje dobivate iz kruha i žitarica te šećer pretjerano su obrađeni i trebali biste ih potpuno izbjegavati. Uglavnom sve što je napravljeno s "bijelim" proizvodima. Jednostavno treba izbjegavati bijelo brašno, bijeli šećer, bijelu rižu. Sve se to smatra lošim ugljikohidratima i ne čini ništa ako prihvatite da se debljate oko sredine.

Najbolji način za korištenje kalkulatora za mršavljenje je učiniti sve sami. Pažljivo evidentirajte u maloj bilježnici u torbici ili u automobilu kako bi bilo zgodno kad trebate nešto zapisati. Možda biste čak mogli dobiti aplikaciju za to za svoj telefon, tako da sve potrebne podatke možete držati nadohvat ruke.

Ako vam se svidio moj odgovor, molim vas, pritisnite "Glasaj" koji me motivira da nastavim !! Hvala !!

Posljednje ažuriranje 16/01/2021

Komentiraj