Koja prehrana najbolje djeluje za upravljanje dijabetesom?

Popis namirnica za dijabetičare:

Hrana ima vodeću ulogu u upravljanju dijabetesom. Što jedemo? Mora se znati održavati razinu šećera u krvi optimalnom. Zdravi dijabetički plan prehrane pomoći će u upravljanju dijabetesom lakše nego što mislite, a hrana je prirodni lijek za dijabetičare, ako netko tko ima simptome predijabetesa može prevladati znak upozorenja za dijabetes uzimajući početnu prehranu i promjene načina života.

Evo nekoliko popisa zdrave hrane za dijabetes:

1. Sjemenke bundeve:

Sjemenke bundeve dobar su dodatni izvor prirodnog liječenja dijabetesa jer ima nizak glikemijski indeks (glikemijski indeks pokazuje broj hrane koja utječe na razinu šećera u krvi), što povećava proces gušterače. Sjemenke bundeve imaju više nutritivnih prednosti poput vitamina k, željeza, magnezija, antioksidansa, kalija; koriste se za održavanje normalne razine šećera.

2. Češnjak:

Češnjak može smanjiti visoku razinu šećera u krvi u tijelu. Njegov alicin alil propil može povećati funkciju lučenja gušterače i inzulina u krvi što pomaže u prirodnom liječenju dijabetesa. Dodaci češnjaku poput sirovog češnjaka ili ostarjelog ekstrakta češnjaka mogu pomoći u regulaciji šećera u krvi, smanjenju lošeg kolesterola što pomaže u izbjegavanju srčanih bolesti. Češnjak može smanjiti komplikacije dijabetesa.

3. Brokula:

Brokula je u tijelu izazvala antioksidanse koji se bore protiv oksidativnog stresa i smanjuju šećer u krvi. Ima sulforafan, bori se sa slobodnim radikalima u krvnim stanicama, smanjuje komplikacije dijabetesa, kardiovaskularnih bolesti.

4. Grah:

Grah ima nizak glikemijski indeks, tako da to više neće utjecati na šećer u krvi. I ima bogat sadržaj vlakana i proteina koji dugo vremena pruža osjećaj ispunjenosti želuca; neće pretvoriti glukozu u krvi tako brzo. Smanjuje nezdrave prehrambene navike srednjih zalogaja. Grah poput graha, crnog graha i graška vrlo je dobar izvor vlakana i proteina.

5. Gorka tikva:

Gorka tikva ima učinak na smanjenje šećera u krvi kao karantinska i antioksidativna svojstva; koriste se za održavanje razine šećera u krvi. Sadrži više hranjivih sastojaka koji se koriste za kontrolu dijabetesa poput magnezija, kalija i vitamina C.

6. Zeleno lisnato povrće:

Zeleno lisnato povrće poput špinata, kupusa. Oni imaju nizak glikemijski indeks, magnezij, željezo, fitokemikalije koje se koriste za stabilizaciju razine glukoze u krvi, magnezij održava normalni šećer u krvi, a fitokemikalije mogu povećati osjetljivost inzulina i povećati proizvodnju inzulina.

7. Avokado:

Avokado je zdravo masno voće koje pomaže tijelu davati ključne dobre masti i kontrolirati apsorpciju ugljikohidrata u krv. Ima mononezasićene masne kiseline; povećava osjetljivost na inzulin u tijelu.

8. Bademi:

Bademi imaju dobar izvor vitamina K, magnezija, monozasićenih masnih kiselina, koristi se za povećanje osjetljivosti inzulina u tijelu, održavanje razine kolesterola. Smanjite rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Izvor: Popis hrane za dijabetičare -Top 13 hrane, grickalica i recepata

9. Bobice:

Bobice poput brusnice, borovnice, maline imaju visoku količinu vlakana, nizak glikemijski indeks, a antioksidanti se koriste za održavanje normalne razine šećera u krvi. Postupno povećava šećer u krvi. Sadržaj polifenola u bobicama smanjuje suvišnu masnoću i održava kondiciju. Pretilost je jedna od komplikacija dijabetesa.

10. Narančasta:

Naranča ima magnezij, kalij, antioksidanse, limunska kiselina pomaže u regulaciji normalne razine šećera u krvi, bori se sa slobodnim radikalima u stanicama, pomaže u upravljanju razinom šećera u krvi.

11. Kivi:

Kivi ima vitamin C, vlakna i kalij koji se koriste za održavanje normalne razine šećera u krvi regulacijom adipocita (odgovoran za energiju). Ima nizak glikemijski indeks, inducira osjetljivost na inzulin, smanjuje problem oka, kože i povezanosti dijabetesa sa srcem.

Izvor: Popis hrane za dijabetičare -Top 13 hrane, grickalica i recepata

12. Jaje i riba:

Nemasni proteini poput jaja i ribe izvor su bogatih proteina, omega 3 masnih kiselina. Jaja mogu usporiti apsorpciju ugljikohidrata u krv i smanjiti razinu šećera u krvi. Riba je također hrana pogodna za dijabetičare sadrži omega 3, vitamin D smanjuje rizik od srčanih bolesti, jedne od komplikacija dijabetesa i povećava osjetljivost na inzulin.

13. Cjelovite žitarice:

Cjelovite žitarice poput pšenice, ječma, zobene pahuljice, prosa, smeđe riže sadrže vlakna, esencijalne proteine, vitamine i potrebe za mineralima u tijelu. Vlakna mogu dugo trajati, ne stvaraju glad, pomažu u probavi, održavaju razinu šećera u krvi, smanjuju kolesterol. Cjelovite žitarice dobra su dijetalna prehrambena hrana.

Grickalice za dijabetes i recepte za dijabetičare:

  1. Slatki krumpir Cheesy češnjak kruh od cjelovite pšenice - batat pečen s nadjevom od češnjaka u kruh od cjelovitih žitarica s preljevima od siraste paprike. Može jesti za doručak ili ručak. Najbolji je dijabetički doručak.
  2. Preljev od avokada od pšeničnog kruha - pšenični ili cjeloviti kruh s prženim dobro zrnato avokadovim tijestom na kruhu s grahom ljuti preprženi grah preljev. Može jesti za doručak
  3. Jabuka od špinata s medenom salatom - pečeni špinat, narezana jabuka ili naranča, pileća salata, ako želite možete joj dodati ribu.
  4. Jogurt od voća i orašastih plodova-jogurt s posutim bademima, orasima bio bi dobar međuobrok za dijabetes. Može se jesti kao dijabetički doručak
  5. Hrskavi čips od smeđe riže-hrskavi kruh s vrhnjem za okus sira od luka i preljevima od krastavaca narezan je hrskavi međuobrok za dijabetes.
  6. Nadjev od pšeničnih povrća s pšeničnim prženim rolatima od miješanog začinjenog povrća (prepečenog s maslinovim uljem) sa soli i paprom najbolji je začinski međuobrok za dijabetes.

Imajući zdrave prehrambene navike u svakodnevnom životu možemo živjeti normalan život s dijabetesom.

Izvor: Popis hrane za dijabetičare -Top 13 hrane, grickalica i recepata

Posljednje ažuriranje 22/01/2021

Komentiraj