Koja pića možemo piti dok smo na keto dijeti?

Pića su najčešće najkriviji izvori kalorija i šećera u našoj prehrani. Voćni sokovi (uključujući svježe prešani sok), gazirana pića, pa čak i vaš omiljeni specijalni napitak od kave punjeni su toliko šećera da povećavaju vjerojatnost debljanja, a tijelu otežavaju ulazak u ketozu.

Uz sve zbunjujuće marketinške pojmove kao što su „s niskim udjelom ugljikohidrata“, „s niskim udjelom šećera“, „prirodnim“ itd. Teško je reći koja su pića zapravo keto-friendly i koja su pića napravljena da kapitaliziraju trenutno tržište trendovi. Iz tog razloga odlučili ste sastaviti konačan vodič o tome koja pića možete jesti i koja pića trebate izbjegavati na ketogenoj dijeti.

Što biste trebali piti na Ketu?

Bez obzira na dijeti na kojoj ste, vaši primarni napitci trebaju biti nulakalorični, jednostavni napitci poput vode, kave, čaja i gazirane vode.

Evo pojednostavljenog popisa mnogih opcija pića pogodnih za keto koje možete birati:

  • Voda. Ako sumnjate, pijte vodu. Ne volite piti običnu vodu? Pokušajte upotrijebiti pojačivače vode, ubrizgati je u bilje ili dodati limunov sok.
  • Pjenušava voda, Seltzer i Club Soda. To su bezalkoholni napici bez kalorija koje možete piti obične ili s nekim suptilnim voćnim okusima.
  • Kava i čaj. Potrebno vam je malo pojačanja energije ili topli napitak ujutro? Popijte malo čaja ili kave. Samo nemojte dodavati šećer ili naručiti bilo koja otmjena pića šećerom u lokalnoj kavani.
  • Dijetalna soda. Poput sode, ali bez šećera i kalorija.
  • Alternative sokova. Postoje i neka niskokalorična i nula kalorija pića poput Powerade Zero i Vitamin Water Zero koji imaju dobar okus i hidratiziraju vas bez dodatnog šećera. Samo pročitajte naljepnice bilo kojeg ukusnog niskokaloričnog pića koje kupujete jer su možda dodane šećere.
  • Mliječni proizvodi s niskim udjelom ugljikohidrata i mliječne alternative. Malo mlijeka u vašoj kavi ili čaju je u redu, ali nemojte imati previše. Ako trebate upotrijebiti više od nekoliko žlica mlijeka, pokušajte umjesto toga upotrijebiti gustu pavlaku ili mliječne alternative poput nezaslađenog kokosovog mlijeka ili bademovog mlijeka.
  • Energetski napici. Većina energetskih pića prepuna je više šećera nego sode, ali na tržištu postoji mnogo energetskih pića s niskim i niskim udjelom ugljikohidrata. Međutim, samo zato što na spremniku piše "s malo ugljikohidrata", ne znači da će se uklopiti u vaše dnevne granice ugljikohidrata. Uvijek pažljivo čitajte naljepnice, posebno kada kupujete energetska pića.
  • Keto smoothieji. Iako je voće uglavnom bogato ugljikohidratima i ne preporučuje se na ketogenoj prehrani, još uvijek možete napraviti ukusne smoothije s niskim udjelom ugljikohidrata. Sve što vam treba su proizvodi s malo ugljikohidrata, poput bobičastog voća i špinata, prirodne arome, mlijeko od orašastih plodova s ​​niskim udjelom ugljikohidrata i puno masti iz avokada, žumanjaka, MCT ulja i / ili jogurta s visokim udjelom masti.
  • Keto-friendly alkohol. Žestoka pića, lagana piva i nezaslađena vina neka su alkoholna pića u kojima možete uživati ​​na ketogenoj dijeti. Ne zaboravite, međutim, da je alkohol otrovan za tijelo, pa je najbolje ova pića konzumirati umjereno.

Provjerite neka keto pića - najbolja i najgora

Posljednje ažuriranje 17/01/2021

Komentiraj