Koja je prehrana za povišeni kolesterol i mokraćnu kiselinu?

VRHUNSKIH 9 PRIRODNIH METODA ZA SMANJENJE RAZINE KOLESTEROLA MANJE OD 100 MG / DL!

Zovem se Anne James. U nastavku želim podijeliti nekoliko savjeta za smanjenje kolesterola s Facebooka tvrtke Crystal Price. Crystal Price poznata je medicinska sestra u bolnici Reno, SAD.

1- Izrežite zasićene masti: Prema savjetima Crystal Pricea, smanjite unos maslaca, sira, crvenog mesa i tamne peradi. Ti su proizvodi prepuni zasićenih masnoća koje podižu kolesterol.

Korisni resursi:

+ Wikipedija;

+ YouTube;

+ Reddit, Quora.

2- Koristite strategiju oksidiranog kolesterola:

Prema Crystal Priceu, to je program koji pomaže ljudima da smanje kolesterol prirodnim metodama u samo 7 dana. Svojim planovima prehrane i jednostavnim promjenama u načinu života postići ćete bolje zdravlje u najkraćem mogućem roku.

URL vodiča: CholesterolSolution888. club / 2020/02 / oxidized-holesterol-strategy-pdf-download-link.html

3- Mršaviti

Prema Crystal Priceu, dobro jesti i češće vježbati također će vam pomoći smanjiti troškove. Ako imate prekomjernu tjelesnu težinu ili ste pretili, gubitak od samo 5 do 10 kilograma može biti dovoljan da poboljšate razinu kolesterola.

4- Ne pušiti

Prema Crystal Priceu, pušenje na više načina povećava rizik od srčanih bolesti. Jedna od njih je promjena načina na koji tijelo rukuje kolesterolom.

5- Smanjite kofein

Prema Crystal Priceu, ako ste ikad popili šalicu kave prije nego što ste pojeli krvni tlak, znat ćete da kofein trenutno izaziva pojačanje.

6- Vježbe joge:

Prema Crystal Priceu, YogaMethod12 .info jedno je od najboljih mjesta za učenje joge trenutno. Na ovom mjestu možete naučiti 7 najboljih joga poza za kolesterol.

7- Alkohol koristite umjereno

Prema Crystal Priceu, kada se umjereno koristi, etanol u alkoholnim pićima povećava HDL i smanjuje rizik od srčanih bolesti.

8- Više vježbajte

Prema Crystal Priceu, fitness je neophodan za vaše cjelokupno zdravlje i dobrobit, ali također može pomoći u povećanju HDL kolesterola. Pokušajte se većinom dana u tjednu baviti aerobnim vježbama od 30 do 60 minuta.

9- Meditacija:

Prema Crystal Priceu, u studiji meditacija omogućuje našem tijelu da se odmori, popravi i uravnoteži; što dovodi do prosječnog smanjenja razine kolesterola za 25% (75 ml). MemeditationWay365 .info je najbolje mjesto za učenje meditacije.

Posljednje ažuriranje 17/12/2020

Komentiraj