Koja je najzdravija prehrana?

Zdrava prehrana bitna je za dobro zdravlje i prehranu.

Štiti vas od mnogih kroničnih nezaraznih bolesti, poput bolesti srca, dijabetesa i raka. Jesti raznoliku hranu i unositi manje soli, šećera i zasićenih i industrijski proizvedenih trans-masti, neophodno je za zdravu prehranu.

Zdrava prehrana sastoji se od kombinacije različitih namirnica. To uključuje:

  • Spajalice poput žitarica (pšenica, ječam, raž, kukuruz ili riža) ili škrobnih gomolja ili korijenja (krumpir, jam, taro ili kasava).
  • Mahunarke (leća i grah).
  • Voće i povrće.
  • Hrana iz životinjskih izvora (meso, riba, jaja i mlijeko).

Idi do zrna

Američko Ministarstvo poljoprivrede preporučuje konzumiranje 6 unci žitarica svaki dan - na temelju prehrane od 2,000 kalorija. Međutim, čak polovica tih žitarica trebala bi biti cjelovite žitarice. Cjelovite žitarice važan su dio uravnotežene prehrane jer opskrbljuju složenim ugljikohidratima, koji polako izgaraju tijekom dana, dok jednostavni škrob - poput bijele riže - brzo sagorijevaju i pružaju samo kratkoročni poticaj energiji.

Izvlačenje

Raznoliko povrće važan je dio svake prehrane: opskrbljuje osnovnim vitaminima i mineralima, tijelu daje puno vode, a sadrži malo masnoća i kalorija. Lisnato zelje posebno daje puno vlakana, dok narančasto povrće poput mrkve i slatkog krumpira daje puno vitamina A. Cilj je pojesti 2.5 šalice povrća svaki dan.

Nemojte zabraniti voće

Voće također daje vrijedne vitamine i minerale, ali u ovom je slučaju važno voće jesti cijelo. Držanje kože na voću također će poboljšati vašu prehranu davanjem vlakana. Prerađeni sokovi često su vrlo slatki, au nekim slučajevima čak i svježi sokovi eliminiraju mnoge vitamine koji se nalaze u iščupanom plodu s drveta.

Umiješajte mlijeko

Mliječni proizvodi opskrbljuju kalcijem i nešto bjelančevina, ali također mogu sadržavati puno masti i šećera. Jedite oko 3 šalice mliječnih proizvoda dnevno, ali držite se obranih i nemasnih verzija.

Meso i grah

Meso i grah daju proteine ​​koji zadržavaju glad i osiguravaju dugoročnu opskrbu gorivom od jednostavnih škroba. Najbolji izvori proteina su mršavi komadići, plodovi mora i grah. Uz to, grah osigurava vlakna koja vas čine sitima i reguliraju probavni sustav. Cilj jesti svaki dan 5.5 unci mesa ili graha.

Posljednje ažuriranje 14/12/2020

Komentiraj