Koja je najbolja prehrana za žene starije od 50 godina?

Odgovor je isti, bez obzira jeste li već bolesni, mladi ili stari: ne možete biti sigurni u prevenciju smrtonosne bolesti (a svejedno, nešto će vas na kraju dobiti). Ono što možete učiniti je usvojiti način života koji smanjuje rizik. Govorim iz iskustva, budući da sam od oko 30-te godine života živio ono što sam smatrao zdravim životom - OK, tu i tamo ponekad je bilo neobično - (prema tadašnjoj primljenoj mudrosti, od kojih se ispostavilo da su neke ne samo lažno nego me zapravo učinilo sklonijom bolestima). Došao sam do 71 u redu, ali onda sam dobio (pretpostavio je - gotovo je to bio) terminalni rak (prije 10 godina), zatim kroničnu bolest bubrega i hipertenziju. Sada se sve troje snalazim ne loše.

Moji savjeti za što je moguće duže smanjenje rizika od ozbiljnih bolesti su:

na temelju najboljih znanstvenih dokaza (provjerite poveznice i na Googleu, PubMed):

a. Izbjegavajte pušenje, kako od strane pacijenata tako i od okoline, uključujući e-cigarete

b. vježba(koji pumpa limfni sustav, imunološki sustav po tijelu): Hodati oko 1,5 sata / dan(10 000+ koraka / 5 milja); a 2-3 puta tjedno radim jednostavne vježbe otporaplus 3 rafala po 20 sekundi vježbi visokog intenziteta(sada u stacionarnom ciklusu, prethodno sprintao) s 2 minute uspora između. Trčite za svojim životom: vježba štiti od raka (& ovdje, ovdje). Odjava na, do, do& do

c. neka mi struk bude ispod polovice tvoje visine; masnoća, posebno visceralna (struka), pojačava upalu i pojačivač je raka, Vidi također ovdje i ovdje

d. Hrana utječe na naše gene: dakle, bez alkohola, šećera / brzih ugljikohidrata, dijetna pića (najbolje zeleni čaj) ili meso - sada pokušavam raditi ketogenu prehranu (ukupni ugljikohidrati ispod 50 g / dan), s avokadom i kokosovim uljem kako bih zadržao visok unos masti. Mnogo povrća djeluje kod mene, a sad sam postala veganka - s dobrim rezultatima, posebno za moj bubreg. Organsko je možda najbolje. I've recently embarked on a "Post koji oponaša dijetu"5 dana / mjesec ( post općenitosmatra se korisnim), jer se izvještava da smanjuje starenje / povećava imunološku funkciju (ali vjerojatno je najbolje da se to ne radi ako nema jasnih dokaza raka) Pogledajte također ovdje

e. Sad malo voća, jer držim nizak unos šećera - uglavnom bobičastog voća / crveno-crnih struja

f. Povrće: brokula, cvjetača, miješano lišće, špinat, gljive, luk, slatka paprika, chilli paprika (kao velika salata za vrijeme ručka). Također pogledajte ovdje i ovdje

g. Dobra oralna higijena - nakon (ne prije) doručka i večere, koncem u zubnom koncem i upotrebom paste za zube koja nije fluoridna. Bolesti desni glavni su izvor upale, stimulans raka( Parodontalna bolest povezana s određenim vrstama raka, Oralne bakterije povezane s rakom gušterače; Kako mikrobi u ustima mogu pogoršati rak debelog crijeva); i ovdje, Te ovdje: Alzheimerova bolestja kardiovaskularni problema.

h. Dobar rani noćni 8-satni san svake noći(& Epidemija lišavanja snova: neprepoznata zdravstvena opasnost od gubitka sna)

ja Dobra i svakodnevna defekacija. Sada koristim čučevu stolicu - omogućava mi čučanje na WC-u, slično kao u zemljama trećeg svijeta, jer to omogućava bolje uklanjanje. Mikrobiom, uglavnom crijevne greške, glavni je izvor zdravlja / bolesti / imunološkog sustava i ravnoteža buba utječe na to. Istraživanje je u ranoj fazi kako to poboljšati, ali čini se da dobra propusnost poboljšava stvari.

j. Filtrirana voda

k. Izbjegavajte / ne upotrebljavajte osvježivače zraka, dezodoranse, isparivače, mirisne svijeće itd .; držati dom dobro prozračenim; možda koristiti pročiščivač zraka

l. Više ne uzimam puno dodataka (uzeo sam puno, uključio i isključio) - čini se da nijedan nije povezan s bilo kojim od mojih mjerenja zdravlja / raka (osim, ponekad, loše). Uzimam jednu vrećicu koja sadrži navodno optimalno gutanje, nazvanu NutriShieldi 2.000 IU vit.D3dnevno. Vit.C je koristan za neke karcinome. Međutim, izbjegavajte vitamine B6 i B12, posebno za rak pluća

m. Svakodnevno pratim svoj sastav tijela, rak i bubreg molekularnim markerima karcinoma, provjeravajući kod savjetnika prelaze li dva mjeseca ili više iznad 'normalnog'.

n. Napravite dnevnik (tko, vrijeme, datum, mjesto) mojih medicinskih posjeta, pitanja koja bih trebao postaviti, odgovore, savjete. Iznenadio sam se koliko su često medicinski ljudi gubili, čak i nedavne, medicinske podatke.

Posljednje ažuriranje 17/12/2020

Komentiraj