Koja je glavna prehrana prosječnog Amerikanca?

Tipični američki obroci posljednjih su godina prošli kroz značajan pomak. Također je važno napomenuti da je Amerika vrlo velika i raznolika skupina ljudi. Naše zemljopisne granice pokrivaju mnoge klime i povijesti, što sve znači da se popularni odabiri obroka razlikuju od mjesta do mjesta.

Primjer za to je riba. Živjela sam u Seattlu, WA, gdje je riba vjerojatno najpopularniji protein koji ljudi tamo jedu. Međutim, živio sam i u Wisconsinu i Minnesoti gdje se riba rijetko jede jer je se ne može dobiti dovoljno svježe da bi bila dobrog okusa ili bila pristupačna. Naše jedine mogućnosti za ribu uglavnom su bile smrznute ili prethodno smrznute i koštaju znatno više.

Također, Amerika je "lonac za topljenje" što znači da je mlada zemlja stara tek nekoliko stotina godina, pa čak i od samih početaka ove zemlje temeljila se na imigrantima (ljudi koji putuju iz cijelog svijeta da bi započeli novi život u Americi). Razlog koji je važno napomenuti je taj što su Amerikanci izloženi više kultura hrane nego bilo koja druga zemlja za koju znam. Iz tog se razloga "American Food" uglavnom sastoji od popularnih prehrambenih proizvoda iz cijelog svijeta, općenito s vlastitim preokretom. Primjer: jedno od najpopularnijih jela za večeru u Americi je Pizza. Ovo je tradicionalno talijansko jelo, ali evoluiralo je tijekom mnogih generacija da više ne podsjeća na pizzu koja se jede u Italiji.

Kad sam živio u Wisconsinu, tamo je ogromna populacija njemačkih imigranata, toliko su naša popularna jela u Wisconsinu bila njemačka jela poput Bratwurstova, kiselog kupusa, piva, hrabrih sireva itd.
Za razliku od Seattla, postoji velika populacija azijskih imigranata. Dakle, azijska jela izuzetno su česta i popularna. Primjeri toga mogli bi biti piletina Terryaki (toliko mjesta ima posvuda), Pho iz vijetnamskih tradicija i tako dalje.
U Utahu i Teksasu, gdje sada živim, naša se prehrana uglavnom sastojala od meksičkih jela zbog naše neposredne blizine meksičke granice i količine meksičkih imigranata na našem području. Zapravo izraz "Tex Mex" znači "teksaški meksikanac" ili teksaški spin na meksičkoj hrani.

Naravno, širom zemlje svi jedu raznoliku hranu iz svake regije. Amerika je općenito vrlo kulinarski raznoliko stanovništvo. Tako jedemo kuhinje iz svih dijelova svijeta.

Opća dnevna američka prehrana

Ovdje ću razbiti uobičajena američka jela diljem zemlje za tri glavna obroka koja jedemo doručak, ručak i večeru.

Doručak

Mnogi Amerikanci preskaču ovaj obrok ili pojedu nešto u pokretu kako bi se mogli uputiti na posao ili odvesti djecu u školu. Američka je kultura zauzeta kultura koja se brzo kreće, pa se mnogi naši obroci temelje na dostupnosti tim čimbenicima.

• Žitarice s mlijekom
  • Bagel i krem ​​sir
  • Zobena kaša
  • Tost s pekmezom ili maslacem
  • Proteinski shake (među publikom starom 20-30 godina ovo je vjerojatno najčešći)

Ručak

Slično doručku, uglavnom smo još uvijek na poslu ili trčimo s djecom. Mnogi Amerikanci imaju vrlo malo vremena za ručak i mnogi ljudi ručaju između radnih sastanaka ili jedu ručak za svojim stolovima dok još rade.

Ručak u Americi obično nije svjež. Obično se izrađuje ujutro i nosi na posao ili se kupuje u restoranu u vrijeme ručka.

• Ostaci (ovo je vjerojatno najčešći obrok i ono što smo prije večere pripremili za večeru, nismo dovršili. Spremamo u plastično posuđe, a zatim donesemo na posao i zagrijemo ga u mikrovalnoj pećnici.)
  • Brza hrana (zbog brzog načina života često kroz vožnju ugrabimo nešto i pojedemo dok vozimo)
  • Sendvič (koji se obično pravi tog jutra, sastoji se od dvije kriške kruha, puretine ili šunke neke vrste ili prerađenog mesa, a zatim sira, majoneze i senfa ili nekih drugih ukrasa.)
  • Juha
  • Salata
  • Burger i pomfrit (najpopularnija opcija brze hrane)

Večera

To je obično najraznolikija opcija. Teško je generalizirati večeru jer je toliko različita. Jedna stvar koja se u Americi puno razlikuje od ostalih kultura koje sam posjetio je da obično kuhamo mnogo više nego što nam treba ili što možemo pojesti. Zapravo većina recepata u američkim kuharicama u pravilu daje prosječno 6-8 porcija. Budući da je prosječno kućanstvo nešto više od 4 osobe, to znači da obično imamo hranu koju ne dovršimo svaku večer, što dovodi do tradicije zvane „ostaci“ što znači da je jedemo za ručak sljedeći dan.
Na američkom radnom mjestu općenito ćete nekoga pitati kakvi su planovi za ručak. Dva najčešća odgovora koja možete očekivati ​​su "vjerojatno ću nešto zgrabiti" ili "Donio sam ostatke". To znači da ćete dobiti brzu hranu ili ste jučerašnju večeru ponijeli od kuće.

Uobičajeni proteini

• Govedina (u obliku odreska)
  • Piletina (najpopularniji proteini u zemlji i najpopularniji komadi piletine su dojke i krila)
  • Mljevena junetina (da, znam da sam rekla da je govedina, ali mljevena govedina je sasvim drugačija. Mi smo jedine glavne države koje konzumiraju veliku količinu svoje prehrane bez mljevenog mesa)
  • Svinjetina
  • Riba (tilapija je najjeftinija riba koju možemo dobiti i zbog toga je umjereno popularna. Naša najpopularnija riba je losos, dok su morska ploda ili bakalar još jedna uobičajena opcija)
  • Turska (mljevena puretina sada postaje popularna i to je mršaviji rez mesa kojeg preferiraju mnogi ljudi koji žele smršavjeti)

Uobičajeno povrće
Bit ću prva stvar koja će priznati da u Americi ne jedemo dovoljno povrća. Naši tanjuri uglavnom čine čak 50% mesa. Ali mi imamo popularno povrće u Americi.

• Krumpir (američka osnovna hrana je kako se uvijek kaže "meso i krumpir", na tome sam odrastao, a odrastao i moj otac, ali to se sada mijenja, jer zdravo postaje sve veća briga Amerikanaca)
  • Kukuruz (poljoprivredno proizvodimo puno kukuruza. Tijekom ljeta izuzetno je jeftin
  • Rajčica (raste vrlo lako diljem SAD-a i može se kupiti povoljno u svako doba godine.
  • Squash (uglavnom tijekom jeseni, ali ovo je još jedno povrće koje ovdje dobro uspijeva)
  • Avokado (mnogi Europljani nikada nisu vidjeli avokado niti znaju kakav je. Iznenadio sam se kad sam to naučio kad se nedavno pokrenuo kao razgovor među stranim kolegama. Ovo je voće u posljednje vrijeme izuzetno naraslo u popularnosti i postaje američka glavna namirnica. Kalifornija vrlo dobro uzgaja avokado što je nedavno snizilo cijene.

Prilozi

• Salata
  • Kruh
  • Povrće
  • Rižu
  • Tjestenina

Ostalo meso
Također bih trebao primijetiti da je lov popularna aktivnost u Americi mnogo više nego u drugim zemljama. Dakle, u područjima u kojima je lov češći (poput mog vremena u Wisconsinu, Utahu i Teksasu) nije rijetko jesti meso "Gamey". To bi uključivalo srnu (jelena), patku, gusku, losa, a u Wisconsinu je medvjed također bio opcija. Također je uobičajen ribolov, popularna riba koja se jede i koja se ulovi uglavnom je slatkovodna riba poput basa, plavog grila, krappija, walleyea (osobni favorit). Na velikim nadmorskim mjestima kao što je Utah, najčešća je riba pastrva koja se klizi, a koja je srodnik lososa, pa ima okus poput gamey verzije lososa, ali ima manje masti.