Koja je dobra prehrana za mršavljenje s dnevnim planom prehrane?

Dok radim s više ljudi, primjećujem da je najbolji i dobar plan prehrane za mršavljenje :

  1. onaj s kojim se možete držati dulje vrijeme
  2. onaj koji je jednostavan

Predlažem da započnete s osnovama.

Za početak sastavite dnevni meni s 3 obroka (grickalice ograničite na sljedeći način).

Doručak, ručak i večera.

Uz svaki obrok uzmite obroke bogate bjelančevinama i masnoćama u veličini dlana: masna riba (skuša, haringa, srdela, losos, inćuni itd.), Jaja uzgojena na organskim pašnjacima, meso hranjeno travom, piletina uzgojena na pašnjacima, divljač.

Uz proteine ​​/ masnoće dodajte neograničenu količinu svježeg i kuhanog povrća bez škroba: sve povrće osim krumpira, jam, slatki krumpir, tikve, mrkvu i repu, grašak.

Ulje: samo maslinovo (za salate, hladne i umjerene temperature) ili kokosovo (za više temperature), samo 2-3 žlice dnevno pažljivo izmjereno!

Bez šećera. Nema žitarica. Nema graha.

Grickalice: po potrebi 2-3 šake sirovih orašastih plodova dnevno ILI 30-50 g tamne (100% kakao) čokolade.

Voće: 1-2 šalice svježe (šalica mjerne veličine) dnevno (po želji je najbolje bobičasto voće, izbjegavajte banane, grožđe, papaju, mango)

Povrće: SAMO neograničeno, bez škroba!

Posljednje ažuriranje 22/01/2021

Komentiraj