Koja je dijetna tablica gubitka 20 kg u jednom mjesecu?

Da biste smršavili, prvo što trebate je vjerovati! Zvuči čudno, zar ne? Ali istina je. Malo vjerovanja odvest će vas dalek put. 24-godišnji Srinivas Ravi kaže nam da je s 99,5 kg kada je odlučio smršavjeti nakon što ga je šokirao povišen kolesterol u tijelu i nestabilna razina krvnog tlaka, vjerovao je da može smršavjeti i tu je energiju usmjerio u stvaranje jednostavnog plana mršavljenja u tri koraka koji bi se smanjio na zdravih 79,5 kg.

“Otkad se sjećam, imam prekomjernu težinu. No, to je već rečeno, uvijek sam uživao baviti se sportom, posebno kriketom. Jao, godinama, nikad nisam bio prvi koji je izabran za bilo koju od dvije momčadi koje igraju utakmicu. Zapravo, uvijek sam bio izabran u zadnjih 5 mjesta. Iako me ovo nije puno mučilo, kako su godine prolazile, postao sam laka meta za ruganje, a moj BMI nastavio je rasti do novih visina. Kad sam završio fakultet i počeo raditi, imao sam 99,5 kg - prisjeća se.

„Ovom povećanju kilograma uvelike je pridonijela genetika, kao i jedenje stresa. Sjećam se da sam ovaj put jednom izašao s najboljim prijateljem na proslavu rođendana i samo da kažem da je moj trbuh bio jako zadovoljan svime što smo jeli te noći. Ali u trenutku kad sam stigla kući, zamračila sam i pala u nesvijest. Nakon što sam se osvijestio, otprilike 30 sekundi, nisam mogao razumjeti što se upravo dogodilo. Znala sam samo da nešto nije u redu s mojim tijelom. Sada sam, prestravljena i zabrinuta, pojurila da se pregledam i otkrila da imam visok rizik od problema s kolesterolom, zajedno s nestabilnom razinom krvnog tlaka. Ovo je bila moja prekretnica ”, kaže.

"U ovom sam trenutku shvatio da je samo zdravlje pravo bogatstvo i odmah sam odlučio učiniti nešto kako bih osigurao da se moje bogatstvo ne otme." Slijedom toga, Ravi je napravio donji plan mršavljenja za gubitak 20 kg i osposobljavanje!

Plan mršavljenja za gubitak 20 kg -

“Da bih smršavio, odlučio sam promijeniti svoju rutinu i započeti praćenje dnevnog unosa hrane. Za tjedan dana shvatio sam da je moja prehrana samo prepuna tvrdoglavih masnoća. Pa kako da ga se riješim - bila je moja sljedeća misao! "

“Nakon malo istraživanja dao sam si tri jednostavna obećanja da ću smršavjeti, što je ujedno postalo i osnovni okvir mog plana mršavljenja. Ti su bili":

  1. 1 „Pijte puno, puno vode - čak i kad nisam žedan. Ostati hidratiziran kao višestruka zdravstvena korist, a također pomaže u gubitku kilograma
  2. 2Odsjeci 500 kalorija iz mog plana prehrane. Ovo je bilo važno jer je to bila prva prepreka prema mom cilju. Vi ste ono što jedete, a ako se ne hranite zdravo, nećete biti zdravi.
  3. 3Do kardio vježbe - 5 dana u tjednu i treninzi snage za 3-4 dana u tjednu. Da bih se mogao baviti istim, dobio sam članstvo u teretani što je prije moguće (jer nisam želio izgledati slabo nakon što smršavim. DA! Bio sam uvjeren da ću uspjeti izgubiti svoje tvrdoglave masnoće). "

“Budući da sam odlučio stvoriti deficit od 500 kalorija dnevno. Smanjio sam šećer, prženu hranu i sva umjetno zaslađena pića, a svoje dnevne obroke podijelio sam i na 5 dijelova. Ovo je sadržavao moj plan prehrane za mršavljenje ”:

Dijeta za mršavljenje koji treba slijediti -

Doručak: 1 jabuka, 1 banana, 5 datulja i 8 badema

Sredina jutra: Salata od mrkve i krastavca ILI 3 jaja

Ručak: 1 zdjela bijele riže s kuhanim povrćem. "Zamijenio sam rižu s pola piletine / ribe na žaru svaka 3 dana"

Večernji zalogaji: šalica kave bez šećera, 1 šalica kuhanih klica

Večera: 2-3 rotića sa zdjelom dal

Poslije večere: 1 šalica zelenog čaja

„Iako se ovaj plan prehrane brinuo o potrebama kalorija; kako bih počeo sagorijevati postojeće masnoće, slijedio sam donju rutinu vježbanja za mršavljenje. "

Koje vježbe za mršavljenje slijediti?

“Više mi je bilo draže hodati preko trčanja ili trčanja, kako bih se navikao na novi način života, i to mi je učinilo čuda. Hodao bih 45 minuta brzim tempom od 4,5-6 km / h, 6 dana u tjednu. "

"Jednom kad sam počeo ići u teretanu, slijedio sam ovu rutinu zajedno s hodanjem" -

  • Trening snage: 4 dana u tjednu. Pomaže vam zadržati mišić dok vaše tijelo gubi masnoće. Preferirao sam složene vježbe - bench press, vojni tisak, prednji čučanj i deadlifts sa 4 serije po 10 ponavljanja, za istu
  • Uže za skok: To je najbolji intervalni trening visokog intenziteta. U početku sam mogao napraviti samo 100 x 5 setova, ali sada mogu napraviti 300 x 10 setova
  • Na kraju, pribjegla sam svojoj jedinoj istinskoj ljubavi - vikendom igrala ulični kriket s prijateljima

Kako održati trenutnu težinu tijela nakon drastičnog gubitka kilograma?

"3 obećanja koja sam si dao tijekom putovanja protiv gubitka masnog tkiva postali su rutina i samo slijedeći ta tri obećanja uspio sam održati težinu."

Ima li savjeta za nekoga tko pokušava smršavjeti?

“Bilo koji fitness program vani je beskoristan, osim ako ga ne počnete raditi. Pa krenite s nečim. Napravite korak danas da biste smršavjeli. "

Izjava o odricanju odgovornosti: Dijeta i vježbe koje dijele ispitanici mogu odobriti ili ne odobriti stručnjaci za prehranu i kondiciju. GQ India ne potiče niti podržava savjete i trikove za mršavljenje koje dijeli osoba u članku. Molimo konzultirajte se s ovlaštenim medicinskim stručnjakom prije nego što se pridržavate bilo koje gore spomenute određene dijete ili rutine.

Posljednje ažuriranje 11/12/2020

Komentiraj