Koja je bila vaša prehrana za one koji su uspješno ušli u ketozu?

Postoji nekoliko načina za pokrivanje stanja ketoze:

  • Postite dulje vrijeme
  • Ograničite unos ugljikohidrata na gotovo nulu nekoliko tjedana

Ako trošite kalorije 3-5 dana, dovest ćete u stanje ketoze natašte. To je najlakše i najbrže načini za to.

Prehrambena ketoza je kada inducirate ketozu ograničavanjem ugljikohidrata. Standardna ketogena dijeta propisuje držanje ugljikohidrata u <5–10% ukupnih kalorija.

Keto hrana je s malo ugljikohidrata, umjerenim bjelančevinama i visokim udjelom masti.

  • ugljikohidrati- brokula, cvjetača, kelj, špinat, kupus, krastavac, celer, rajčica, gljive, kiseli kupus, zelena salata, zelena repa, boranija. Manje su sigurne mrkva, repa, cikla, bobičasto voće.
  • Protein- jaja, losos, haringa, srdela, skuša, svinjetina, piletina, govedina, janjetina, divljač.
  • Jarbol- kokosovo ulje, MCT ulje, maslinovo ulje, maslac, masline, avokado, brazilski orašasti plodovi, orasi, bademi, pistacije, indijski oraščići, makadamija orašasti plodovi, orašasti plodovi, sjemenke bundeve, sir, masno vrhnje.

Kako učiniti da hrana funkcionira?

Ključno je da keto djeluje tako da vaši obroci budu što sigurniji.

Ne iznenađuju šećeri, skriveni ugljikohidrati, upalni spojevi, nezdrave masti ili proteini.

Izuzevši svu prerađenu hranu i jedući uglavnom cjelovite hranjive sastojke, isključujete gotovo sve potencijalne opasnosti.

Možete to olakšati i jedenjem istih obroka iznova i iznova.

Na taj način makronaredbe već znate napamet i predvidjet ćete kako jedenje određene hrane utječe na vaše tijelo i ketozu.

Evo nekih osnovnih namirnica koje volim jesti na ketu:

  • 3-4 jaja s 1-2 trake slanine i šalicom špinata premazanih maslacem
  • Limenka sardina s avokadom i šalicom brokule
  • 2 pileća bedra kuhana s kupusom i sirom
  • 2–4 kuhana jaja, šaka orašastih plodova i sjemenki
  • Odrezak od 8 oz sa salatom od kelja na maslinovom ulju

Međutim, trebate održavati nisku razinu šećera i inzulina u krvi kako biste pospješili proizvodnju ketona.

Zbog toga je smanjenje stresa i povećanje unosa natrija važan dio uspješnog postajanja keto-adaptiranim.

Ako vas zanima više o ketogenoj prehrani i isprekidanom postu, pogledajte moj blog.

Prehrana - Siim Land

Ostani osnažen
Siim

Posljednje ažuriranje 11/01/2021

Komentiraj