Koja hrana ima prirodni kolagen?

5 Hrana bogata kolagenom

Dobro poznat, posebno za one koji vole zadržati dobar izgled, kolagen nije ništa drugo nego protein. Postoji široka raznolikost hrane bogate kolagenom. U ljudskom je organizmu glavna funkcija podržati stanice i učiniti ih da uvijek ostanu zajedno. Otprilike ¼ svih bjelančevina u našem tijelu predstavlja kolagen, koji je glavna komponenta kože, kostiju i hrskavice.

Od 30. godine prirodna proizvodnja kolagena opada i tada se počinju pojavljivati ​​vidljivi i nevidljivi znakovi starenja: opuštenost kože i mišića, smanjena gustoća kostiju, tanje i lomljivije niti kose, zglobovi slabiji. Da bismo ublažili sve ove učinke, moramo više pažnje posvetiti prehrani. Blagodati bjelančevina moći ćete primijetiti kad počnete jesti hranu bogatu kolagenom!

U nastavku smo odvojili pet opcija hrane s puno ovog proteina. Sigurni smo da ih možete lako dodati na svoj svakodnevni jelovnik!

želatin

Crvena želatina na bijeloj podlozi postavljena da posluži kao primjer među hranom bogatom kolagenom.

Izvrsna opcija za desert, jer osim što ima kolagen, ima i malo kalorija. Ali budite oprezni: ne vrijedi se miješati s kondenziranim mlijekom i drugim delicijama koje će ometati ovaj pozitivan učinak;

Crveni plodovi

Na slici su miješane jagode, kupine, borovnice i brusnice. Oni su crveno voće koje se smatra hranom bogatom kolagenom.

Bogate su tvarima zvanim flavonoidi, s antioksidativnim djelovanjem, koje se bori protiv djelovanja slobodnih radikala i posljedično starenju stanica. Na taj način djeluju izravno na problem koji uzrokuje smanjenje kolagena;

Meso

Četiri odreska od sirovog crvenog mesa, narezani, na bijeloj podlozi. Osim toga, vidimo drvenu žlicu sa zrnom papra i lukom. Tu su i zrna papra rasuta oko mesa.

Obiluju proteinima koji potiču proizvodnju kolagena. Dobar savjet je kladiti se na bijelo meso, koje ima tu istu prednost uz dodatak da je manje masno. Za one koji su na dijeti, izvrsna opcija!

Zob

Zobeno zrno na bijeloj podlozi služi kao primjer hrane bogate kolagenom.

Ima silicij koji je jedna od bitnih tvari za stvaranje kolagena. Dodajte zob voću, sokovima i vitaminima. Ako želite jesti kašu, pokušajte koristiti obrano mlijeko i ne dodavati rafinirani šećer;

Jaja

Pladanj s jajima na bijeloj podlozi ilustrira kao primjer hrane bogate kolagenom.

Djeluju iz istog razloga kao i meso, odnosno bogate su proteinima, pa izravno doprinose stvaranju kolagena.

Savjet! Kad god konzumirate kolagen, dobar savjet je povezati hranu koja je bogata vitaminom C u isti obrok, jer ova mjera pomaže poboljšati apsorpciju te tvari.

Posljednje ažuriranje 17/01/2021

Komentiraj