Koja bi trebala biti savršena prehrana za osobu koja ide u teretanu?

U slučaju da se gigate, savršena prehrana je ona zdrava koja osigurava jednu primjerenu količinu ugljikohidrata, bjelančevina, masti, prehrambenih vlakana i drugih hranjivih sastojaka.

Količina kalorija i proteina koje treba unositi ovisi o spolu osobe, težini i visini. Štoviše, posebno za ugljikohidrate, to također ovisi o tome radi li osoba teretanu da bi smršavjela ili se udebljala, rast mišića ili samo toniranje mišića i kože.

U ovom trenutku uzimam dijetu od 2000 kalorija i 160 g proteina. Moj unos proteina dvostruko je veći od moje težine. Uzimam dijetu za toniziranje mišića i kože.

Prije nego što govorim o prehrani, želio bih dodati nekoliko uputa:

  1. Molim vas, nemojte ići na pakete hrane poput Haldiramsa, čipsa i ostalih.
  2. Pokušajte odabrati smeđi kruh od bijelog, tjesteninu od cjelovite pšenice od uobičajene tjestenine, cjelovitu pšenicu od normalne pšenice, smeđu rižu od bijele riže.
  3. Dajte prednost riži nego chapatiju.
  4. Ako imate piletinu, radije se odlučite za pileća prsa, a ne za noge.
  5. Ako imate jaja, uzmite najviše 1 cjelovito jaje i bjelanjke.
  6. Ako ste novi u teretani i želite izgubiti, uzmite varalicu samo jednom u svakih 10 dana. Inače se može uzimati obmanjivač svaki put tjedno.
  7. Razlika je između gubitka kilograma i gubitka masnog tkiva. Treba biti siguran što treba postići.
  8. Previše kardio može dovesti do drastičnog gubitka kilograma, a time i kože, a mišići se naginju. Stoga je potrebna ravnoteža između treninga mišića i utega kako bi se dobili plodonosni rezultati.
  9. Progresivni trening s utezima je učinkovit i broj setova koji se rade, a interval između svakog seta također igra presudnu ulogu.

Dakle, moj plan prehrane:

  1. 700–800 ml vode u 7:00 ujutro
  2. U 8:30 pojedem zob (bez okusa, 60 g) u nemasnom mlijeku. Zajedno s ovim. Pomiješam 25 badema, laneno sjeme, tbps panjirija, 1 tbps meda i 2 tbps maslaca od kikirikija. Med djeluje kao oksidacijsko sredstvo. Bademi, panjiri, laneno sjeme daju odgovarajuću količinu proteina, prehrambenih vlakana i masti. Oni također dodaju okus zobenom obroku. Sve u svemu, ovo je vrlo hranjiv obrok.
  3. Oko 11 sati pojedem 10 bjelanjaka.
  4. Oko 1 ili jedem smeđu rižu s rajmom ili grašak od piletine ukrašen maslinovim uljem ili tjesteninu od cjelovite pšenice ili makarone u ograničenom bijelom umaku za okus.
  5. U 4:30 pojedem još 5 bjelanjaka.
  6. Prije odlaska u teretanu popijem shake ili crni coofe kako bi mi pružio malo energije.
  7. Nakon dolaska iz teretane, u 7:30, pojedem još 5 bjelanjaka.
  8. Noću, oko 8, imam pileća prsa na žaru s puno povrća.

Ovo je moj cjeloviti plan prehrane.

Dobra prehrana je učinkovita sve dok i oni rade prema rasporedu, a držanje koje se koristi tijekom treninga s utezima također je na razini.

Odlučnost, učinkovita prehrana i pravilan raspored teretane: Sva tri čimbenika zajedno daju učinkovit rezultat.

Prehrana se može mijenjati i moderirati prema vlastitom izboru.

Ali, sama prehrana ne može dati sjajne rezultate.

Sretno gyming !!

Posljednje ažuriranje 08/12/2020

Komentiraj