Kako znati jesam li pretila ili mršava

Kad se pogledate u zrcalo, vidjet ćete vrhove muffina, i sve u svemu, vaše će tijelo imati tendenciju da se dosta objesi, nema onaj izgled sportaša, nema znakova bilo kakvih mišića. Dečki mogu imati male sise ili trbuh. Ili, gotovo sva masnoća može biti unutarnja, oko vaših organa. S neaktivnim načinom života prilično je lako akumulirati masno tkivo umjesto mišića i ne prevrnuti vagu toliko visoko.

Medicinski gledano, mršav je dečko kad ima preko 20% tjelesnih masti, ali izgleda relativno mršav kad je odjeven i ima BMI ispod 25. Za ženu je to kad ima više od 25% tjelesne masti, ali izgleda relativno mršavo , i ima manje od 25 BMI.

Studija je pokazala da 30% Amerikanaca u 'normalnom' rasponu na ljestvici BMI ima metaboličke poremećaje povezane s viškom tjelesne masnoće. Dakle, BMI je poznat po tome što daje i lažne pozitivne i lažne negativne rezultate. Najbolje je da se postotak tjelesne masti procjenjuje na više od BMI metode. Na primjer, to možete učiniti vagom tjelesne građe, čeljustima, vrpcom, podvodnim vaganjem ili bilo kojom drugom metodom na koju naiđete.

Poput BMI, sve metode procjene tjelesne masnoće imaju svoje prednosti i nedostatke. Primjerice, neki su točniji od drugih, ali za točnost plaćate premiju. Zrcalo je jeftino, ali vam ne govori što je unutra.

Posljednje ažuriranje 21/01/2021

Komentiraj