Kako zaustaviti kronični proljev

Kao netko tko je nekada patio od kroničnog IBS-a, znam da za to postoji odgovor. Dopustite mi da ovo predgovorim rekavši da nisam liječnik i ne igram ga na internetu.
Sad, kad smo to uklonili s puta, mogu vam reći da je kronični proljev nešto što sam pobijedio i pomogao drugim ljudima u osvajanju kroz GAPS protokol. Također, moja majka ima ordinaciju funkcionalne medicine i pomogla je nebrojenim ljudima i u ovom pitanju. GAPS je kratica za crijevni i fiziološki sindrom ili crijevni i psihološki sindrom. Naša crijeva sadrže preko 70% našeg imunološkog sustava, a ako kompromitirate crijeva, to može dovesti do svih vrsta drugih problema, uključujući kronični proljev. Ali, to je razgovor za drugi post.

Dakle, evo što sam učinio i što dijelim sa svojim klijentima kako bih pomogao izliječiti crijeva i razjasniti ovaj problem. Nije teško, ali morate biti marljivi i dosljedni.
1. Trebate pripremiti malo koštane juhe, upotrijebite nešto s vrlo visokim udjelom kolagena (najbolje bi bile pileće noge). Ako ne volite pileće noge, pronašao bih nešto drugo s puno kolagena, poput zglobova ili volovskog repa (po mogućnosti od životinja koje se hrane travom). Kuhajte ih u loncu za posuđe oko 12 sati kako biste izvukli što više hranjivih sastojaka i kolagena (možete začiniti s malo soli i papra). Možete čak započeti i dan ranije i pustiti da krčka preko noći.
2. U idealnom slučaju, ne pijete ništa osim ove juhe sljedeća 24 sata. Ali, ako iz nekog razloga to ne možete učiniti, pijte najmanje 3 šalice dnevno sljedeća dva dana.
3. Uklonite sve žitarice i krumpir. Ništa što sadrži pšenicu, rižu, ječam, raž ili bilo koji njihov derivat. Kasnije možete ponovno uvesti i provjeriti imate li negativnu reakciju na gluten.
4. Uklonite sve šećere, uključujući gazirane piće, slatke čajeve, sokove, voće i slatkiše.
5. Nakon početna 24 sata možete početi jesti više mesa, ribe, jaja i povrća. Ako ne radite samo juhu od 24 sata, možete jesti samo iz ovih izvora hrane. Ništa pečeno ili obrađeno.
6. Također, nakon početna 24 sata morate započeti s uvođenjem nekih zdravih probiotika koji će vam pomoći da ponovno napustite svoja crijeva i da vaš sustav funkcionira i probavi se normalno. Na Amazonu možete kupiti izvrsne probiotike, kao što je Prescript Assist. Ali, najbolji način da ih nabavite je jesti fermentiranu hranu, poput kiselog kupusa, kimchija, kombuche, jogurta od sirovog mlijeka itd. Upozorenje: Počnite polako s probioticima. Previše brzo i zasigurno ćete to znati.

To je to! Nakon otprilike tjedan dana ovakvog jedenja trebali biste primijetiti imate li poboljšanje svog stanja. Također, ovo mora biti vaša osnovna prehrana, POSEBNO juha. Svakako možete početi ponovno uvoditi drugu hranu, ali dobro obratite pažnju na to kako se osjećate, čak i dan ili dva kasnije, kako biste lakše shvatili na koju ste hranu osjetljivi. Nadam se da ovo pomaže.

Posljednje ažuriranje 01/01/2021

Komentiraj