Kako zapravo djeluju kupaonske vage koje izračunavaju tjelesnu masnoću, vodu, mišiće, kosti i kcal? A jesu li točni?

Ukratko: Matematika, električna struja i više matematike.

Za procjenu koriste analizu bioelektrične impedancije (BIA) Ukupna tjelesna voda (TBW), a od toga i vaš Kost, Lean i Mast mase / postotak. TBW se procjenjuje dodavanjem vrijednosti impedancije (vrijednost otpora + kapacitivnosti dobivena propuštanjem male električne struje prema jednoj nozi da bi se izmjerila na povratku niz drugu) u formulu, poput one koju su predložili Lukaski i Bolonchuk's 1988:

TBW = (0.372 * visina CM * visina CM / otpor) + (0.142 * masa kg) - (0.069 * dobGodine) + (3.05 * ifMale)

Ili za sportaši: Matias i sur. (2015);
TBW = 0.286 + (0.195 * visina CM * visina CM / otpor) + (0.385 * masa kg) + (5.086 * ifMale)

Iz slike TBW masne i mršave mase mogu se slično procijeniti pomoću različitih formula koje idealno TAKOĐER uključuju i poznate zdravlje atributi (npr. dijabetes, bubrežna bolest, trudnoća, dojenje ...), aktivnost nivo i utrka.

Bilješka: Brojni uvjeti utječu na hidrataciju, dok vaša aktivnost i utrka utječu na mišiće po kg tjelesne mase. Aktivnost / trening utječe na mišiće, kao i poznate i dobro dokumentirane genetske / rasne razlike u udjelu mišića po kg tjelesne mase, s tim da Afrikanci obično imaju 2 ~ 3% više, nego Europljani, a Azijati s oko 3 ~ 5% manje dagnji po kg, nego Europljani.

Dakle, da bi se iz procjene TBW stekao razumno točan skup brojeva, potreban je odgovarajući niz jednadžbi za:

"Razvijene prediktivne jednadžbe ne mogu se generalizirati za različite populacije. Heyward i Wagner pregledali su pouzdanost i valjanost različitih jednadžbi za Afroamerikance, Azijate i Amerikance. Otkrili su da je većina studija pokazala da BIA metoda nije točna kada se generalizira ", Je li bioelektrična impedancija točna za upotrebu u velikim epidemiološkim studijama? Mahshid Dehghan i Anwar T Merchant

Brojka kalorija izračunava se procjenom vaše bazalne brzine metabolizma (BMR) od vaše dobi, spola, visine, mase i moguće nekoliko mjerenja. Vaš BMR u osnovi su kalorije potrebne za preživljavanje u krevetu. Zatim se na temelju vaše aktivnosti dodaje dodatak za dobivanje ukupne dnevne potrošnje energije (TDEE) Kcal lik. Postoji nekoliko varijacija ovih jednadžbi, a sljedeća aplikacija navodi broj na popisu: Android aplikacije na Google Playu

Što se tiče točnosti, postotak masnoće može se smanjiti za +/- 12% (obično 3-5%), iz gore navedenih razloga, a razina vaše hidratacije može se mijenjati za nekoliko posto tijekom dana, što će također očito utjecati na vašu procjenu TBW slika, i tako izvedene metrike. Kako većina ljestvica nudi samo jednu ili vrlo ograničenu skupinu formula za izvođenje ostalih mjernih podataka, svaka se pogreška u lancu množi. Slično tome, TDEE procjena zahtijeva točnu procjenu vaše dnevne aktivnosti i točnu procjenu BMR.

Pretpostavlja se da ste slijedili smjernice o tome kada i kako izvršiti mjerenje, poput onih sa Sveučilišta Georgia: Sastav tijela

Koliko je točan? Točnost BIA, ako se pravilno izvede na pravilno rukovanoj opremi, iznosi približno +/- 3%. Međutim, točnost ovisi o nekoliko varijabli temeljenih na klijentu. Preporučuje se poštivanje sljedećih smjernica:

  • Suzdržite se jesti i piti u roku od 4 sata od testa
  • Izbjegavajte vježbanje u roku od 12 sati od testa
  • Prazniti (mokriti) u potpunosti prije testiranja
  • Nemojte piti alkohol u roku od 48 sati od testa
  • Izbjegavajte uzimanje diuretika prije testiranja, osim ako vam to nije propisao liječnik

Posljednje ažuriranje 14/01/2021

Komentiraj