Kako uspjeti održati sebe budnim kad niste spavali prethodne noći

Ovisi o tome što trebate učiniti. Samo ostati budan vjerojatno će uspjeti s puno vode, svježeg zraka i, ako je prikladno, glasne glazbe. Unesite i malo proteina u sebe i odložite ugljikohidrate - oni mogu zaspati. Šećer ima loš pad. Kofein djeluje kod nekih ljudi, ali možda ćete otvoriti više nego obično (jer su vam živci već pohabani) ili da pad nije vrijedan kratke stimulacije. (Ako ste slučajno keto, skuhajte neprobojnu kavu.) Pokušajte malo odrijemati - čak 20 minuta će vam pomoći.

Ako morate voziti ... dobro, pokušajte ne. Ako morate, spušteni prozori, hladna voda, grickalice, glasna glazba i * česta * zaustavljanja kako biste izašli i prošetali ili, idealno, odspavali. Ideja bi mogla biti prijateljica za razgovor (ili sricanje tebe). Lice također možete poprskati vodom. Mrzim ovo, ali nekima je to osvježavajuće.

Ovo vam neće dobro doći, ali osobno imam drugi vjetar oko zore i mogu prilično dobro krenuti u dan (možda sam lud i gladan, ali sam budan.) Obično pokušavam malo odrijemati točka, a zatim idite u krevet u moje uobičajeno vrijeme.

Posljednje ažuriranje 23/12/2020

Komentiraj