Kako umiješati kokosovo ulje u kavu bez miješalice

Koliko kokosovog ulja pokušavate unijeti?

I na kojoj temperaturi?

Izrađujem vlastitu generičku verziju bp (bullet proof) kava bez miješanja. U 10 oz svježe kuhane kave koristim dvije žličice kokosovog ulja i jednu žličicu gheeja, što je bistra vrsta organskog maslaca. Koristim više kokosovog ulja nego ghee, jer je puno jeftinije i sviđa mi se okus. Eksperimentirajte i pogledajte što vam najbolje odgovara.

I ghee i kokosovo ulje držim na sobnoj temperaturi u kuhinji blizu štednjaka. Volim držati kokosovo ulje u malom vrču (to olakšava dodavanje drugim jelima, poput zobenih pahuljica ili salate). Budući da se kokosovo ulje skrutne na oko 75 stupnjeva, ako nije potpuno tekuće kada pogledam u vrč, stavit ću ga u mikrovalnu na nekoliko sekundi kako bih bio siguran da je prilično toplo, kako bi se pomoglo da se stopi i kako bi se kava vruća.

Tada to samo umiješam. Ghee će isprva malo plutati, a malo ulja ostat će na dnu šalice nakon što završite.

Ako kavu pokušavate popiti brzo i krenete na put, koristite metalnu žlicu da malo ohladite kavu. Ako imate vremena za ležernu kavu u mikrovalnoj pećnici ulje još malo upotrijebite i upotrijebite plastičnu žlicu nakon odjeljenja da umiješate ghi.

Sviđa mi se maslacev okus i tekstura ghee-a i mješavine ulja. Na svakoj žlici, više nego što obično koristim, broj kalorija iznosi samo oko 200. Mnogo niži i puno zdraviji od Starbuckovih popularnih specijalnih napitaka napunjenih šećerom.

Često ga koristim kao zamjenu za doručak, ujutro. Teorija kaže da nemate škrob ili šećer, a dan započinjete s razinom šećera u krvi, inzulinom i leptinom, a sve to na razini ideje kako bi vaše tijelo pripremilo za korištenje snažnih zaliha masti za gorivo. Ja sam na dijeti s niskim udjelom ugljikohidrata i masnoćama, a moj jutarnji trening ili radni sesusi rade izvanredno ugljikohidratima.

Ako dodate dansku ili dvije kriške tosta i želea, ugljikohidrati koji brzo sagorijevaju stavit će previše šećera => inzulina (hormona za skladištenje masti) u vaš krvotok i vaše tijelo neće moći pristupiti vašem dugotrajnom usporenom izgaranju zalihe masti.

Odradio sam pedeset kilometara vožnje biciklom, možda vježbanje od 2,700 kalorija na ništa više od gore spomenute kave, redovitoj kafiću u kafiću i banani za pauzu na kraju vožnje, i PUNO vode.

Mentalna jasnoća je također fantastična.

Ako su vam trebale 3 šalice kave da vas probude, pročiste moždanu maglu i napajate svoje jutro, možda ćete otkriti da će jedna šalica kave s kokosovim uljem / gheeom učiniti približno isto, samo bolje, pomažući vam da smanjite tvoja kofeinska navika.

Kalifornijski visokotehnološki uredi izvijestili su da mogu u potpunosti preskočiti pauzu za kavu i krafne sredinom jutra, ili čak potrajati do kasnog ručka, zadržavajući oštru mentalnu usredotočenost. To je i moje iskustvo, iako će neki ljudi možda trebati trenirati u isprekidanom postu, umjesto da odmah preskaču doručak i traju do ručka od 2 sati. Ako ikada osjetite bilo kakvu bol u zglobovima, možda ćete poželjeti popiti nekoliko unci koštane juhe ili malu krišku gotovog mesa (ja volim puretinu) kako biste sigurno produžili post bez straha da će vaše tijelo "napasti" osnovne esencijalne proteine ​​dok post.

Jednom kad ste trenirali jutarnji post, lako ćete preskočiti obrok i u drugo doba dana, primjerice kada je putovanje i redovito držanje obroka teško. Ako propustite ručak zbog kašnjenja leta, to jednostavno nije velika stvar.

Preskočite šećer i provedite dobro jutro!

Evo kako kombinirati bp kavu s prekidnim postom kako biste izgubili posljednjih 10-20 kilograma za izvrsno ljetno tijelo na plaži: Odgovor Joea Illingwortha na Koji je vaš jedan važan cilj koji morate postići za 2018.?

Posljednje ažuriranje 19/01/2021

Komentiraj