Kako tinejdžerica može izgubiti 30 kilograma za 6 mjeseci?

Dugo sam se borio i s tim problemom, ali izgubio sam preko 27 kg radeći ove jednostavne stvari. Btw, nisam nutricionist ili dijetetičar ili nešto slično.

  1. Redovito vježbajte. Ovo je nekako dosadno, ali na sreću, ne trebate provoditi sate u teretani da biste smršavjeli. Samo jednostavan trening od 10 minuta s jednostavnim stvarima poput sklekova, daske, čučnjeva i iskoraka. Radite to svakodnevno. Da, svakodnevno! Zašto? Jer to je samo 10 minuta. Neka to bude rutinska stvar za vježbanje. U početku je to malo teško, ali to postaje dio vaše svakodnevice nakon nekoliko tjedana.
  2. Ne jedite ništa nakon 5 sati. Možda je teško, ali stvarno djeluje. Ujutro se osjećate lakše i premda je u početku teško biti discipliniran, pomaže ako zamolite obitelj da vam to podrži. Strogo se pridržavajte ovog pravila. Ako ste na društvenim događanjima u večernjim satima i ne možete si pomoći, nemojte samo početi grickati grickalice, već se nastojte kloniti previše.
  3. Ostaniti motivirani. Ovo zapravo dolazi jako dalek put. Ako imate razloga za mršavljenje i to vas pokreće, to vam puno olakšava.
  4. Vagajte se svako jutro. Znam da neki ljudi to odbijaju i kažu "Samo se izvažite jednom tjedno ili tako nekako." Ali ovo mi uspijeva jer je zdrava stopa mršavljenja između 1-2 kg tjedno. I tako biste trebali svakodnevno vidjeti čak i pomalo napredak. Zato svakog jutra, nakon korištenja WC-a, krenite na vagu. Ali nemojte se obeshrabriti ako i vi ne vidite napredak.
  5. Jedite polako. Koliko god to čudno izgledalo, puno me brže puni. I jedi polako, ne mislim brojati koliko puta žvačeš. Ali samo potpuno progutajte zalogaj prije nego što popijete sljedeći i između toga popijte gutljaj vode.
  6. Ne pijte voćne sokove i gazirana pića i slično. Ne šalite se, izrezivanje većine slatkih i slatkih napitaka čini čuda! Zamijeniti ih vodom dosadno je pa si svako malo možete dopustiti nešto slatko, ali ne više od jednom tjedno. Naviknete se samo piti vodu. Dosadno, znam, ali djeluje.

Neke druge stvari koje zapravo nisu savjeti za mršavljenje, već čimbenici na koje treba paziti. Kad prvi put počnete gubiti kilograme, to ide prilično brzo i gubite poprilično, ali nemojte dopustiti da vas ovo zavara jer je to zapravo samo višak vode koji se vaš dječak rješava. PRAVI dio sagorijevanja masti dolazi iza riječi. Stoga nemojte izgubiti fokus nakon što malo smršavite. Još jedna stvar, koja se odnosi posebno na žene, je kad se približite menstruaciji (otprilike tjedan dana prije) u tijelu se pohrani puno vode i krvi što vam ponekad može otežati i do 4,5 kg na vagi, ali ne Ne brinite, vratite se na svoju normalnu težinu čim menstruacija počne, pa se nemojte obeshrabriti zbog ovoga. I na kraju, na kraju ćete pogoditi "visoravan za mršavljenje" gdje doslovno prestajete gubiti kilograme na neko vrijeme iako i dalje manje jedete i vježbate. To ponekad može trajati i do 2 tjedna, što je pomalo demotivirajuće, ali nakon toga nastavljate gubiti kilograme kao i obično. Ta posljednja točka bi, nažalost, mogla proširiti vaš 6-mjesečni cilj na možda 7 mjeseci? Pazite da ne požurujete jer se i vaše tijelo mora prilagoditi razlici, pogotovo jer ste još uvijek tinejdžer.

Posljednje ažuriranje 23/01/2021

Komentiraj