Kako spriječiti i zaustaviti žgaravicu

Ovdje su dati neki načini kako izliječiti i spriječiti opekotine srca, a kako biste dobili više informacija o srčanim bolestima, posjetite Google i upišite ih na Healthzapp99 .

Načini liječenja i prevencije žgaravice bez posjeta liječniku

Zvuči li riječ "žgaravica" bolno poznato? 40% Amerikanaca doživljava tu nelagodu barem jednom mjesečno, a 80% ih se javlja preko noći. Jeste li umorni od traženja načina da ga ublažite, a da ga ne možete dobiti? Ispada da odgovor može biti puno jednostavniji nego što mislite: samo neke promjene u uobičajenim životnim navikama.

pripremamo popis jednostavnih stvari koje možete učiniti kako biste se riješili problema žgaravice i spriječili. Ne zaboravite pročitati završnu točku našeg članka, gdje ćemo vam ostaviti bonus da saznate smatra li se omiljena metoda bake i djeda (natrijev bikarbonat) i dalje učinkovitom i sigurnom za upotrebu.

1. Odaberite najbolji položaj za spavanje

Što se tiče žgaravice, način spavanja jako je važan. Za ljude koji pate od toga, najbolji je položaj to učiniti na lijevoj strani, jer to pomaže probavi. Drugi je način povišen gornji dio tijela , jer sprečava proticanje želučane kiseline kroz jednjak. Međutim, imajte na umu da podizanje glave samo pomoću uobičajenih jastuka neće pomoći, stoga upotrijebite oblik mjeseca ili pronađite način da glavu svog kreveta podignete za oko 15 centimetara.

2. Obratite pažnju na to što jedete

Izbjegavanje okidačke hrane možda je najbolje što možete učiniti kako biste spriječili žgaravicu.

Popis uključuje citruse, kavu i pića s kofeinom (bezalkoholna pića također), metvicu, rajčicu, alkohol (posebno crno vino), čokoladu, češnjak, luk i začinjenu hranu.

I naravno, klonite se nezdrave hrane i prerađene hrane. Što više kvalitetnih proizvoda konzumirate, to će vaše tijelo to bolje probaviti.

3. Obratite pažnju na to kako se hranite

Nastavljajući s temom prehrane: nemojte udisati hranu. Jedite polako, dobro žvačite i podijelite dnevni obrok na male porcije: umjesto 2 velika obroka tijekom dana, konzumirajte 5 u manjim dijelovima.

Ne jedite pretjerano vruću ili hladnu hranu. Još jedna važna stvar koju morate imati na umu je da pričekate najmanje 2 sata nakon jela prije spavanja. Ne trčite prema hladnjaku noću!

Posljednje ažuriranje 30/12/2020

Komentiraj