Kako smršavjeti za 4 mjeseca

Jedite manje kalorija nego što vaše tijelo treba za održavanje ... Za vas na temelju vaše težine itd. To je 2100 kalorija dnevno, pa jedite 300-500 manje od toga.

Kalkulator razine održavanja kalorija

To možete učiniti i prijaviti sve što jedete u aplikaciju za bilješke na telefonu ili u računalo i pregledavati dnevnike svaki tjedan u tablice gubitka kilograma. Sad ćete vjerojatno biti jako loši u brojanju kalorija, pa tako i uz ovu VJEŽBU. Trčim krugove od 10 kilometara barem jednom tjedno, što znači da tih dana sagorim dodatnih 1000 kalorija kad se dodam svom treningu. Ne morate to raditi premladi i nespremni. Za vas koji svakodnevno trčite 2 milje (6 dana u tjednu), zajedno s vježbanjem cijelog tijela 4 puta tjedno, učinit će čuda. Od prekomjerne tjelesne težine, do sportske ćete prijeći za nekoliko mjeseci.

Sve je u kalorijama jer se ne jede salata. To će reći da će odabir da jedete hranu visoku bjelančevina napraviti veliku razliku, a samo izbacivanje prerađenog šećera prouzročit će značajna poboljšanja ako je to vaš trenutni problem (razlog za 90% epidemije pretilosti).

Sada 6 dana u tjednu morate stalno biti u deficitu. Bit će teško i teško, ali tako znate kako je stvarno. Ali jednom tjedno morate imati dan za ponovno nahranjivanje / varanje, u kojem se vaše tijelo može napuniti gorivom, a hormoni itd. Vratiti u stanje bez gladi. Ako predugo imate deficit, vaše tijelo postaje učinkovitije i nećete izgubiti kilograme. Dakle, jednom tjedno dodatnih 400–600 kalorija, osim održavanja, otprilike jedan dan je ono što radite cijeli tjedan i to će vam pomoći.

Još jedna stvar koja mi pomaže da ostanem u formi je isprekidan post, ne jedem svaki dan do 3 sati i zaustavljam se prije 12 sati. Trenutno zapravo ne jedem do 5 sati, ovo stvarno pomaže u dobroj razini hormona i puno je teže prejesti se jer imate manje vremena.

Sve sam to naučio iz iskustva, a YouTube je ovdje kanal prepun treninga, videozapisa o prehrani i svega što vam treba.

DOBILI STE OVOG ČOVJEKA !! DA MOŽETE !!

Posljednje ažuriranje 18/01/2021

Komentiraj