Kako smršaviti sa 95 kg na 75 kg u 3 mjeseca

6 koraka za brzo mršavljenje.

Postoji mnogo načina za brzo mršavljenje.

Ipak, mnogi dijetni planovi ostavljaju osjećaj gladnosti ili nezadovoljstva. To su glavni razlozi zbog kojih bi vam moglo biti teško držati se dijete.

Međutim, nemaju sve dijete takav učinak. Dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata učinkovita je za mršavljenje i možda će se je lakše držati od druge dijete.

Evo mojih 6 najboljih načina za brzo mršavljenje:

1. Solidan doručak.

Svi su obroci važni, ali doručak je ono što vam pomaže započeti dan na dobrom putu.

Najbolji doručak su oni koji će vas ispuniti, zadovoljiti i odbiti žudnju kasnije tijekom dana.

Nastojte jesti negdje između 600 i 700 kalorija za jutarnji obrok i osigurajte da uključujete izvor nemasnih proteina, masti za punjenje (npr. Jaja, orašasti plodovi ili maslaci od orašastih plodova) i vlakana (povrće, voće ili 100%) cjelovite žitarice).

Započinjanje dana s mješavinom hranjivih sastojaka koji stabiliziraju šećer u krvi pomoći će vam da se smanjite bez žrtvovanja.

2. Rezanje šećera i rafiniranih ugljikohidrata.

Zapadna prehrana sve više sadrži dodane šećere, a to ima određene veze s pretilošću, čak i kada se šećer pojavljuje u bevergijama, a ne u hrani.

Rafinirani ugljikohidrati teško su prerađena hrana koja više ne sadrži vlakna i druge hranjive sastojke. To uključuje bijelu rižu, kruh i tjesteninu.

Ta se hrana brzo probavlja i brzo se pretvara u glukozu.

Višak glukoze ulazi u krv i provocira hormon inzulin koji pospješuje pohranu masti u masnom tkivu. To pridonosi debljanju.

Gdje je moguće, ljudi bi trebali zamijeniti prerađenu i slatku hranu za zdravije mogućnosti. Zamjene dobre hrane uključuju:

cjelovita riža, kruh i tjestenina umjesto bijelih verzija

voće, orašasti plodovi i sjemenke umjesto grickalica s visokim udjelom šećera

čajevi od biljaka i voda u kojoj se unosi voće umjesto gaziranih pića s visokim šećerom

smoothieji s vodom ili mlijekom umjesto voćnog soka

3. Pijte više vode

Pijenje više vode - posebno prije obroka - može nam pomoći da se osjećamo sitima, a time i da prestanemo jesti prije i unesemo manje kalorija nego što bismo inače imali.

Štoviše, malo tko od nas uzima u obzir što pije kada zbroji dnevni unos kalorija, pa se potencijalno stotine dodatnih kalorija mogu ušuljati u naša tijela. Zamjenom voćnih sokova, gaziranih pića, pa čak i čaja i kave vodom, možemo uštedjeti kaloriju za dobre stvari: hranu koja nas puni.

4. Konzumirajte povrće i proteine

Zapravo želite konzumirati negdje između 20-50 grama ugljikohidrata dnevno (ovisno o veličini vašeg tijela).

Najbolji način da osigurate da svakodnevno unosite pravu količinu ugljikohidrata je reguliranje obroka. Svaki bi obrok trebao sadržavati jedno povrće s malo ugljikohidrata, izvor masti, kao i izvor proteina.

Proteini bi trebali činiti 10-35% vašeg kalorijskog unosa na dnevnoj bazi, ali previše ljudi ne uzima dovoljno.

Pa odakle vam protin?

Prvo, možete ga dobiti jedući morske plodove, poput škampa, pastrve, lososa i jastoga. Možete ga dobiti i od više vrsta mesa koje s kopnom žive, poput svinjetine, slanine, govedine, piletine ili janjetine. Ako volite jaja, možete i njih koristiti ... to uključuje jaja obogaćena omega-3 ili pasterizirana jaja (oba su bolja od običnih jaja).

Ljudima je vrlo lako podcijeniti važnost bjelančevina, no to također može biti dobra blagodat za vaš metabolizam.

Pokazalo se da dodavanje proteina u vašu prehranu ima brojne prednosti. Na primjer, ljudi će automatski unijeti 441 kaloriju manje dnevno. Također će smanjiti razmišljanja o hrani za oko 60% i smanjiti želju za ponoćnim prigrizcima za oko 50%

Gubitak kilograma olakšava se konzumiranjem visokih stupnjeva proteina, jednostavnih i jednostavnih.

Dakle, koje povrće s malo ugljikohidrata možete dodati u obroke?

Primjeri uključuju cvjetaču, kelj, špinat, kupus, blitvu, salatu, celer, krastavac, brokulu, prokulice i još mnogo toga.

Doista možete pojesti veliku količinu ovog povrća, a da se ne brinete jedete li previše ugljikohidrata, pa slobodno stavite puno na tanjur.

Kao dodatan bonus, ova vrsta prehrane, puna mesa i povrća, dat će vam i sve ostale hranjive sastojke, uključujući vitamine, minerale i vlakna. Vašem tijelu doista nije potrebno puno žitarica da bi ostalo zdravo.

Neki dobri izvori masti koje možete koristiti uključuju: kokosovo ulje, ulje avokada, maslinovo ulje, maslac i loj.

5.Multitask tijekom treninga

Najbolji program mršavljenja trebao bi uključivati ​​vježbu. Kardio treninzi za sagorijevanje masnoće, vježbe istezanja za povećanje fleksibilnosti i trening snage za oblikovanje čvrstog tijela važni su. Ali tko ima vremena obaviti sav taj posao?

Uz malo pameti u teretani, sve to možete istodobno.

Kada ste u klubu zdravlja, preskočite sprave za vježbanje utega i kardio opremu. Umjesto toga, krenite na pod teretane i umjesto toga radite vježbe s težinom cijelog tijela.

Pokreti poput hodajućeg nasrtaja povećavaju broj otkucaja srca radi sagorijevanja masnoća, zatezanja i toniziranja donjeg dijela tijela, pa čak i povećanja opsega pokreta u bokovima i bedrima.

Kada ne gubite vrijeme prelazeći sa stroja na stroj, možete napraviti nekoliko dodatnih vježbi i sagorjeti više masnoće za manje vremena.

Vježbe za tjelesnu težinu također je lako izvoditi kod kuće. Tako da nikada nema razloga da preskočite svoj trening ako ne možete doći u teretanu.

6. Naručite kavu u crnoj boji

Preskočite vrhnje i šećer u šalici joea, a odlučite se za crnu boju koja će vam pomoći da brzo izgubite kilograme.

Crna kava ima nula kalorija i može vam pomoći da brže sagorite kalorije.

Prema studiji objavljenoj u časopisu, prosječna brzina metabolizma ljudi koji su pili kavu s kofeinom bila je 16 posto veća od one koja je pila bez kofeina.

Pogledajte video >>> 10 koraka za mršavljenje do 20 kilograma u samo 20 dana

Ako vam se stvarno sviđa moj post, GLASAJTE

Posljednje ažuriranje 20/01/2021

Komentiraj