Kako smršaviti oko 7 kg u mjesec dana

Stoga ćemo početi s izračunavanjem dnevnog unosa kalorija (koristite bilo koji internetski kalkulator kalorija).

I nakon što utvrdim vaš dnevni unos u kalorijama, dopustite mi da malo napravim matematiku za mršavljenje za vas,

3500 kalorija masti == 1 kilogram težine

Dakle, ako sagorite 3500 kalorija masti, izgubit ćete 1 kilogram kilograma.

Smanjite oko 1000 kalorija dnevno (nemojte ići ispod 1400–1500 kalorija nakon rezanja 1000 kalorija, što može biti opasno za vaše tijelo).

1000 (dnevno) x 7 dana = 7000 kalorija = 2 kilograma

2 kilograma tjedno x 4 tjedna = 8 kilograma (to je oko 4 kg).

  1. Sada da biste podržali ovih 4 kg i izgubili preostalih 3 kg više, jedite kao manje obrađeno / smeće (kako tijelo ne bi zadržalo težinu vode).
  2. Kuhajte svježe i jedite u dnevnim ograničenjima kalorija.
  3. Zavaravate vašu glad pijući više vode i održavajući tijelo hidratiziranim.
  4. Za kasnom noćnom žudnjom eksperimentirajte na različitim salatama i jedite to, ne koristite preljeve.
  5. Trening ujutro 25-30 minuta.
  6. Idite u šetnju navečer 15-20 minuta.
  7. Spavajte 7:30 sati.
  8. Pokušajte uzimati manje stresa, jer hormoni stresa zaustavljaju vaš proces mršavljenja ili ga barem usporavaju.
  9. Uživajte u procesu.

Tako ćete malim treningom ujutro i kratkom šetnjom navečer definitivno izgubiti preostalih 3 kg ili možda i više, ali nemojte silno tjerati tijelo jer može nanijeti bilo kakvu ozljedu i odgoditi vaš cilj, a ne smanjiti kalorije previše postići cilj brže neće uspjeti, upropastit ćete svoje zdravlje.

Posljednje ažuriranje 27/12/2020

Komentiraj