Kako smršaviti? Imam 124, imam 5’5 godina i imam 12-godišnju djevojčicu. Kako se gubi masnoća na butinama, masnoća na struku i općenito smanjuje težina

Koliko bih trebao vagati za svoju visinu i godine? BMI kalkulator i cha

Prema tablici u ovom članku koju sam priložio iz Medical News Today, točno ste u sredini raspona zdrave težine za svoju visinu. Dobro ste, ne trebate smršavjeti. Još niste završili s rastom.

Možete postati fizički spremniji i zdraviji, što će vam dati tonus i izdržljivost mišića ako vježbate svaki dan. Ako niste bili vrlo aktivni, započnite s hodanjem na kratkim udaljenostima, a zatim postupno hodajte na veće staze i dodajte malo uzbrdice.

Pitajte roditelje možete li se pridružiti nekim sportskim grupama za tinejdžere vaših godina. Košarka, nogomet, klizanje, trčanje, biciklizam itd., Sve su to sjajne vježbe ili pitajte možete li se pridružiti lokalnoj YMCA. Y vas može nadgledati i osposobljavati za upotrebu opreme za utege koja odgovara vašoj dobi i razini kondicije, a imaju i aerobne / kardiološke tečajeve.

Ako pokušate smanjiti unos kalorija kad ste već zdrave tjelesne težine, možete zaustaviti rast, pa to ne preporučujem.

Predlažem da je zdrava tjelovježba najbolji put i držite se svježe hrane umjesto prerađene hrane i nezdrave hrane.

Pod svježom hranom podrazumijevam svježe zeleno lisnato povrće, povrće u boji, svježe voće, nemasno meso govedine, peradi, ribe i plodova mora, jaja, mlijeko i mliječne proizvode s malo masnoće, grah, grašak i leću, a smanjimo i škrob i ulja. Odaberite zdrava ulja, kad ih uključite. Izbjegavajte šećer, kofein i teške masti (poput hamburgera, punomasnih sireva, punomasnog mlijeka i vrhnja, maslaca itd.)

Kako nastavljate dobivati ​​visinu, a ako jedete zdravu hranu i svakodnevno vježbate, primijetit ćete da izgledate i osjećate se bolje, vitkije i spremnije.

Posljednje ažuriranje 21/12/2020

Komentiraj