Kako smršaviti bez ikakvih vježbi osim hodanja

Gubitak kilograma uvijek može biti borba jer se naše tijelo prirodno želi držati što više tjelesne masnoće koju je uskladištilo, a naše tijelo održava i deblja se, ovisno o tome koliko je hrane svakodnevno hranimo. Na temelju te logike mnogo je važnije kontrolirati prehranu nego što je vježbanje ako želimo učinkovito mršaviti, često se kaže da se gubitak kilograma sastoji od 70% prehrane i 30% vježbanja, savršeno za nas jer tih 30% vježbanja možemo lako postići iz hodanja, a da tijelo ne pritisnemo na jako.

Pa kako gubimo kilograme prehranom?

Gubitak kilograma dijetom može biti jako lako samo dok znate kako tijelo funkcionira u odnosu na gubitak i održavanje tjelesne masnoće, mnogi nažalost ne razumiju u potpunosti kako ovaj proces djeluje i zauzvrat se bore da izgube na težini gledamo da izgubimo.

Svakoga dana našem tijelu treba prosječna količina kalorija samo da bi jednostavno održalo trenutnu težinu. Svatko ima različitu količinu potrebnih kalorija koja se određuje različitim čimbenicima kao što su visina, težina, dob, spol, razina dnevne aktivnosti i tako dalje.

Ovaj je broj jednostavno poznat kao TDEE (ukupna dnevna potrošnja energije), što jednostavno znači koliko energije trošite dnevno)

Jednom kada otkrijemo koji su to gubici kilograma na razini vlastite potrošnje energije, jednostavno je poput smanjenja tog broja za par stotina kalorija svaki dan.

Kako shvatiti svoj TDEE kako bismo mogli smršavjeti?

Pa, kako da shvatimo vlastiti broj potrošnje kalorijske energije? To je iznenađujuće lako učiniti i ne zahtijeva previše truda s naše strane, to je samo nešto o čemu mnogi od nas pokušavaju smršaviti jednostavno nikada nisu bili upoznati. No, nemojte pogriješiti jer shvatite da je vaš TDEE jedna od najvažnijih i najneophodnijih stvari koje moramo učiniti kako bismo smršavjeli.

Jednostavno potražite TDEE kalkulator na mreži, vidjet ćete malu količinu polja koja zahtijevaju dodavanje podataka. Jednostavno se probijte kroz polja dodajući sve svoje relevantne podatke kao što su visina i težina itd. Nakon toga kliknite na izračun gumb i ostavite nekoliko sekundi da kalkulator obradi vaš TDEE.

Potom će kalkulator donijeti razinu vaše potrošnje na temelju podataka koje ste naveli (budite sigurni da kalkulatoru pružite točne podatke kako bi rezultat koji kalkulator dobije bio točan)

Primjeri stvarno dobrog kalkulatora gore.

Kalorični deficit za mršavljenje ..

Sad kad smo uspješno izračunali količinu kalorija potrebnih za održavanje naše težine svakog dana, sve što trebamo je smanjiti tu količinu za nekoliko stotina kalorija. Taj je postupak poznat pod nazivom kalorijski deficit.

Kako smo razrađivali koliko kalorija trebamo za hranjenje svog tijela, a zatim smanjili taj broj za nekoliko stotina kalorija, to će značiti da naše tijelo neće dobivati ​​dovoljno kalorija da bi održalo svoju trenutnu tjelesnu težinu, pa će mu odnekud trebati više energije inače da i dalje pravilno funkcionira.

Dakle, dat ću vam tri nagađanja odakle će naše tijelo uzimati dodatnu energiju koja mu je potrebna ... točno je tako da će naše tijelo biti prisiljeno sagorjeti tjelesnu masnoću jer energiju koja mu je potrebna jednostavno neće dobivati ​​iz kalorija u kojima se nalazimo jedući kakav smo u deficitu.

Stoga ćemo gubiti kilograme svaki dan jer je naše tijelo prisiljeno sagorijevati iako je pohranilo tjelesnu masnoću.

Koje još trikove možemo primijeniti kako bismo bili sigurni da mršavimo?

Iako je kalorijski deficit zaista važan čimbenik mršavljenja, postoji više trikova koje možemo vrlo lako primijeniti u svakodnevnom životu kako bismo osigurali gubitak kilograma uz samo osnovno hodanje. Jedan doista koristan savjet koji će vam pomoći da težina padne što je brže moguće je umjeravanje količine šećera koji jedete svaki dan. Šećer je brzo djelujući ugljikohidrat koji je glavni uzrok debljanja, fruktoza koja je vrsta šećera je također poznat po povećanju razine gladi kod ljudi, što je nešto što moramo izbjegavati kada pokušavamo izgubiti na težini. Imam još brzih trikova o kojima pišem na svojoj web stranici, a koje možete pogledati ovdje besplatno, super jednostavno za čitanje i razumijevanje, a može vam puno pomoći u gubitku kilograma. Brze trikove je vrlo lako uključiti u našu svakodnevicu i stvarno ne zahtijevaju puno truda za početak.

Zaključak

Zaključno, najučinkovitiji način mršavljenja je osigurati da jedemo manje kalorija nego što naše tijelo može sagorjeti dok smo detaljno pokrivali ovaj odgovor.

Biti siguran u:

  • Odredite koliki je vaš broj potrošnje energije.
  • Smanjite taj broj za nekoliko stotina kalorija svaki dan
  • Obavezno smanjite unos šećera (ne više od 40 grama dnevno)
  • Uključite i brze trikove kako bismo bili sigurni da mršavimo što učinkovitije.

Gubitak kilograma ne mora biti super kompliciran ako ga samo rastavimo na jednostavne korake i odvojimo vrijeme da shvatimo kako se tijelo nosi s tjelesnom masnoćom možemo učinkovito izgubiti na težini bez ulaganja previše napora. Sjetite se da se 70% gubitka kilograma odnosi na prehranu (stoga držanje kalorija nižim, jer će naša dnevna potrošnja kalorija pokriti ¾ gubitka kilograma. Ostalih 30% lako se može postići samo za osnovne svakodnevne vježbe, poput hodanja .

Gubitak kilograma općenito ne bi trebao biti stresan proces, a nakon što se razbije, doista nije toliko komplicirano koliko se čini, dovoljno je imati strogo razmišljanje o prehrani svaki dan, pazeći da se pridržavate tog deficita, i rade neke vrlo osnovne svakodnevne vježbe poput hodanja.

Nadam se da su ove informacije pomogle da se malo osvijetli koliko je lako izgubiti kilograme ako ih jednostavno razbijemo i budemo sigurni da smo spremni slijediti svoju prehranu.

Posljednje ažuriranje 16/01/2021

Komentiraj