Kako smanjiti težinu sa 75 na 65 kg u roku od 3 mjeseca bez gubitka mišićne mase

Prvo se dogovorimo oko jedne stvari, ne možete zlostavljati svoje tijelo, a zatim očekujte da će iz njega izaći nešto dobro, ne morate se istrošavati treninzima, pogotovo ako ćete to raditi svakodnevno, samo slijedite što vaše vam tijelo kaže, ako osjećate da niste raspoloženi za vježbanje, nemojte, i sjetite se da bi vježbanje trebalo da vas napusti i ne istrošite se

A sada o mršavljenju ovisi o tome gubite li ga zbog odmora ili neke posebne prilike, ali samo da biste znali, sve će vam se vratiti ako ga prebrzo izgubite. Težina će se vratiti s najgorim učinkom na vas, fizički i emocionalno.

ako želite izgubiti kilograme zauvijek, trebat će vam više vremena i više inzistiranja, morat ćete paziti na nagradu, evo mog savjeta o tome kako možete izgubiti kilograme i zauvijek ga riješiti :

1 - rezati šećer: on vas samo deblja i uglavnom je odgovoran za bijele crte ili se proteže na vašoj koži

2 - izrežite bezvrijednu hranu: u osnovi ne jedite ništa s ulice

3- hranu hranite kod kuće: zapravo gubite oko 50 do 100 kalorija čineći obrok, trebate samo paziti na sastojke i paziti da nema ništa previše masno

možete jesti meso, piletinu, rižu, maslac, sir, punomasno mlijeko (doduše u malim dozama), napunite puno povrća i voća, većina sirovog povrća pomoći će vam da izgubite više kilograma nego jesti kuhano. Međutim, postoje oni koji su gusti hranjivi kad se kuhaju, što vam daje više prehrane i koristi

ZABAVNA ČINJENICA: jeste li znali da je bilo koji proizvod s natpisom "dijeta" zapravo napunjen ugljikohidratima kako bi nadomjestio mjesto masti, pa samo naprijed i jedite prirodne proizvode, jer masti lakše sagorijevaju od ugljikohidrata koriste (što je super nezdravo).

4- izrežite kruh i tjesteninu, (ako nisu cjelovite žitarice ili cjelovita pšenica), ako ste ih navikli jesti, možete ih dobiti dvaput ili tri puta mjesečno, ali imajte na umu da su ova dva posebno okrenuta šećeru brže nego bilo koje drugo zrno i čuva se u obliku debelog masnog sloja. također, izbjegavajte bijeli kruh po svaku cijenu, jer nema gotovo nikakve prehrane.

5-vježbajte 3 do 5 puta tjedno, nema potrebe za guranjem, vrijeme vježbanja može biti samo 30 do 50 minuta dnevno ako ne možete raditi vježbu 50 minuta ravno, možete podijeliti ovih 50 minuta tijekom dana, što je zapravo bolje jer biste tada bili aktivni tijekom dana.

Sada najvažniji ključ koji će vam pomoći održati dobre zdrave prehrambene navike za život ako se pravilno vježba:

DANI VARANJA

Da, tako je, dani varanja nevjerojatan su način da se nagradite dok uživate u vremenu s prijateljima i obitelji kad se svi družite u svom omiljenom restoranu bezvrijedne hrane.

No, postoji nekoliko uvjeta zbog kojih dan za varanje ili obrok za varanje vrijede za vaše putovanje s mršavljenjem, a ne prepreka koja vam ometa put.

1- Nemojte se svinjariti cijeli dan : da, znam da je to vaš dan varalica, ali to ne znači da ga možete provesti jedući hranu cijeli dan.

2- Jedite više povrća : Znam da možda podižete obrvu, ali to bi zapravo pomoglo stabilizirati razinu šećera za sljedeći dan, tako da vam neće biti tako teško preboljeti dan varanja i vratiti se na pravi put.

3- Pijte zeleni čaj: To što je vaš dan varanja ne znači da želite zaostati nekoliko koraka iza. zeleni čaj je sjajan za suzbijanje vašeg slatkog zuba za koji sam sigurna da će biti divlji pri pomisli da ćete imati varalicu, pa će pijenje zelenog čaja smanjiti štetu, kao i sagorijevanje masti jer sadrži antioksidanse.

4- Ne preskačite svoj trening: Vrlo je važno tog dana da vježbate kako biste smanjili štetu koju je ta kutija pizze koju ste sami dovršili nanijela na vaše tijelo.

5-Ne prelazite 3000 kalorija: MORAM li vam zaista reći zašto?

Posljednje ažuriranje 04/12/2020

Komentiraj