Kako slomiti visoravan za mršavljenje naizmjeničnim postom

Postizanje cilja iz težine iz snova ponekad može biti teško.

Kada slijedite izvrstan plan prehrane kao što je povremena post , a na kraju vas zaglavi platou za mršavljenje i možda vas to frustrira, a možda ćete i pomisliti napustiti sve ovo.

STOP!

Možda radite pogrešno ove stvari.

Evo nekoliko najboljih savjeta za razbijanje zaravni mršavljenja tijekom isprekidanog posta:

Što je plato za mršavljenje?

Zaglavljenost na platou za mršavljenje najneugodnija je stvar na našem putu mršavljenja, što se na kraju događa većini ljudi koji pokušavaju smršavjeti.

Ovo je vrijeme kada sve ispravno pokušavate (pravilno se hranite i udarate u teretani), ali nekako vaše tijelo ne pokazuje odgovarajuće rezultate. Većina ljudi se iznenadi kad im se to dogodi jer i dalje stavljaju sve karte na pravi način, ali ne postižu rezultate.

Što uzrokuje visoravan za mršavljenje?

Kada ste odlučili smršavjeti, tijekom prvih nekoliko tjedana vašeg putovanja oduševi vas brzi gubitak kilograma. To je zato što kada smanjite redoviti unos kalorija, tijelo u početku dobiva potrebnu energiju oslobađanjem zaliha glikogena.

Glikogeni su izrađeni od vode, pa kad se sagorijevaju radi dobivanja energije za dnevne potrebe, oslobađaju vodu, što rezultira gubitkom kilograma koji je uglavnom voda. Međutim, ovaj je učinak privremen.

U početku, kada mršavite, gubite i dio mišićne mase zajedno s masnoćom. Jedna od funkcija mišića je zadržavanje brzine sagorijevanja kalorija, znanstvenim riječima, održavanje metabolizma. Dakle, vaš metabolizam također opada kako gubite kilograme, što uzrokuje sagorijevanje manje kalorija nego što ste sagorjeli dok ste bili http://heavier.So.za mršavljenje trebate održavati snažan metabolizam. Za to trebate ili smanjiti kalorije koje pojedete ili povećati tjelesnu aktivnost.

Tijekom izvođenja nekih dijetalnih planova poput povremenog posta također vas može zaustaviti plato za mršavljenje.

Međutim, nekoliko strategija može vam pomoći da ponovno počnete gubiti kilograme. Evo nekoliko najboljih savjeta za razbijanje zaravni mršavljenja tijekom isprekidanog posta:

Savjeti za razbijanje platoa za mršavljenje

1. Prestanite mlatiti između posta

Jedno je izvadite kotačiće za vježbanje, tijekom vašeg posta nemate ništa. Mislim na to da želite imati politiku nulte tolerancije za vrijeme posta. Govorim o stavljanju maslaca ili MCT ulja u kavu, pijenju pred treninga ili BCAA prije treninga ili pijenju gazirane sode ili bilo kojeg drugog pića s nula kalorija tijekom posta. Ali jedna stvar čega većina vas nije svjesna jest da oni imaju umjetna zaslađivače koji vam mogu postiti tijekom posta.

• Ne kažem da je stavljanje maslaca ili MCT ulja u kavu, također poznato kao neprobojna kava, zapravo loše za vas, čak vam može pomoći da se brže prilagodite, zove se brzo masnoća, a to je mjesto gdje trošite malo masti tijekom vašeg posta, a ovo je zapravo korisno za neke ljude. Pogotovo ako ste novi u tome jer čista masnoća nema puno utjecaja na razinu inzulina i još uvijek dobivate većinu blagodati isprekidanog posta, jer vas i dalje drži u ketozi, svojevrsni je kotačić za trening apsolutni početnici. Ali točno je da je to kotačić za trening ono što mislim pod tim je ako Pogodili smo plato za mršavljenje, imajte na umu da maslac i MCT ulje još uvijek sadrže kalorije, a standardni recept za neprobojnu kavu, na primjer, sadrži nešto poput 440 kalorija. Dakle, napravimo malo matematike ovdje, recimo da to zaokružite na 500 kalorija samo da biste malo olakšali matematiku, recimo da stavljate malo dodatnog maslaca u kavu, pa ako pijete neprobojnu kavu svaki dan u roku od tjedan dana to je oko 3500 kalorija, dakle 500 kalorija puta sedam dana, sada jedan kilogram masti sadrži približno 3500 kalorija. Što to jednostavno znači, ako svakodnevno pijete neprobojnu kavu, potencijalno se zaustavljate da ne izgubite kilogram masti svaki tjedan i to bi mogla biti razlika između toga što ste zaglavili u odnosu na to što ste probili taj plato za mršavljenje.

• Ajmo sada razgovarati o pred treningu i BCAA, recimo da uzimaš te stvari prije ili za vrijeme treninga jer ti je brat rekao da je to u redu jer je nula kalorija ili opet piješ limenku gazirane sode ili bilo čega što je brend ideja nula kalorija, ali je umjetno zaslađena, a to uključuje i steviju, nažalost.

Sve one stvari koje sam maloprije spomenuo nehotice će vas prekinuti jer će pokrenuti cefalički odgovor u vašem tijelu. Dakle, kad popijete te stvari, vaše tijelo ima nešto slatko, pa šalje signal gušterači da započne s proizvodnjom inzulina u očekivanju hrane koja dolazi jer u vašim ustima ima nešto slatko, ali zapravo nema hrane u ustima koju samo pijete tekućina koja bi trebala biti nula kalorija.

Dakle, sada se vaš mozak zbunjuje i on će poslati još jače signale gladi, a istodobno ste upravo prekinuli post jer ste opet pokrenuli inzulinski odgovor i upravo ste prebacili svoje tijelo iz načina sagorijevanja masti u skladištenje masti način iako ne jedete. Ima li to smisla? Zbog toga je pijenje sve sode u dijeti najgora stvar koju možete učiniti kad radite isprekidan post, isto vrijedi i za piće bilo čega što ima nula kalorija, ali je umjetno zaslađeno, jednosmjerna je karta za postizanje platoa za mršavljenje prodajući se na kratko i ne postižete pune učinke posta samo zato što pijete te stvari.

Sad recimo da ostajete vjerni svom postu ne uzimate ništa, samo pijete vodu, gaziranu vodu, čaj ili crnu kavu, ali nažalost još uvijek ste zaglavili na sljedećem koraku, a onda postajemo trebamo početi gledati ono što ' koju konzumirate tijekom prozora za jelo.

Kontinualno čitanje Pla Platoi s prekidnim postom i gubitkom kilograma

Posljednje ažuriranje 17/01/2021

Komentiraj