Kako se udebljati za 7 dana

Transformacija vašeg tijela uglavnom ovisi o dva čimbenika: brzini metabolizma i genetici.

Dakle, prvo morate biti sigurni da imate prekomjernu težinu. Postoje razne metode za procjenu toga. Procjena indeksa tjelesne mase (BMI) najbolje odgovara među svima.

Prekomjerna tjelesna težina definira se kao indeks tjelesne mase (BMI) ispod 18.5. Procjenjuje se da je to manje od tjelesne mase potrebne za održavanje optimalnog zdravlja. Suprotno tome, preko 25 godina smatra se prekomjernom težinom, a preko 30 godina smatra se pretilim.

Možete koristiti to alat da biste vidjeli gdje vam odgovara na BMI ljestvici.

Sada znate da imate stvarno previše kilograma, pa evo nekoliko obveznih savjeta za vas :

  • Jesti puno : Ovo zvuči puno lakše nego što zapravo jest, ali to je istina. Ne znači jesti samo nezdravu hranu i šećere, to znači puno proteina i ugljikohidrata.

  • Jedite pravu vrstu masti: Maksimalno povećajte mliječne proizvode, orašaste plodove (uključujući maslac od kikirikija) i meso; klonite se sladoleda, krumpirića i masne bezvrijedne hrane.

  • Povećajte protein unos: Piletina, riba, meso, jaja, mlijeko, bademi. Ciljajte na 0.8 - 1.2 grama proteina po kilogramu tjelesne težine.

  • U prehranu uključite visoke ugljikohidrate: Ugljikohidrati su glavni izvor energije vašeg tijela. Riža, slatki krumpir, zobene pahuljice itd. Pomoći će vam da se udebljate. Možete je i pojesti puno da biste postigli kalorijske ciljeve.

  • Jedite više kalorija nego što vam tijelo opeče: Ovo je veoma važno. Ako je stopa metabolizma previsoka, trebate unositi puno kalorija. Pomoću ovoga možete odrediti kalorijske potrebe Kalkulator kalorija. Ako se želite brzo udebljati, ciljajte na nešto poput 700-1000 kalorija iznad razine održavanja.

  • Vježba za debljanje: Idi u teretanu. Koristite neke metode treninga s utezima, to će vam pomoći da dobijete mišiće.

  • Spavanje: Morate spavati najmanje 7 sati, ali 8 - 9 sati svake noći za maksimalne dobitke. Vaše tijelo ne radi ništa drugo nego leži tamo i gradi mišiće dok spavate.

  • Shvatite da ćete staviti malo masti: Na sve gore spomenute načine držite se pozitivno u odnosu na svoj cilj. Izlučivanje hormona iz mozga može imati velik utjecaj na rast vašeg tijela.

Opet, stopa debljanja uglavnom ovisi o vašoj genetici i brzini metabolizma, ali nakon usvajanja ovih navika zasigurno ćete postići dobre rezultate.

Želim ti sreću 🙂

Posljednje ažuriranje 04/12/2020

Komentiraj