Kako se brzo udebljati

Ako imate snažan metabolizam, ali želite dobiti mišiće, promjena prehrambenih navika i vježbanje mogu vam pomoći da se brzo udebljate. Sve dok dječaci jedu hranjivije obroke, rade više treninga snage umjesto aerobnih vježbi itd., Mogu brzo dobiti na težini mišića. Zbog zdravlja se ne preporučuje debljati se jedući nezdravu hranu i smanjujući tjelovježbu. Zdravo debljanje ne postiže se preko noći, ali ako počnete djelovati sada, vidjet ćete rezultate u roku od nekoliko tjedana.

Povećajte broj obroka dnevno: Ako je vaš vlastiti metabolizam zaista visok, tada jedite samo tri obroka dnevno, bez obzira što jeli, nećete se udebljati. Vaše tijelo brzo troši kalorije, pa jedite više nego što može koristiti. Ne možete jesti samo kad ste gladni, pojedete još nekoliko obroka. Pokušajte jesti pet obroka dnevno kako biste se udebljali.

Prije jela nemojte čekati dok ne ogladnite. Pet obroka dnevno, tako da nemate vremena biti gladni.

Nije lako jesti pet obroka dnevno. Morate opskrbiti dovoljno hrane kako biste zadovoljili svoje potrebe. Sa sobom ponesite malo visokokalorične hrane, poput banana, maslaca od kikirikija ili snickers-a, kako biste je mogli jesti čak i na putu.

Svaki obrok mora imati zajamčeno dovoljno kalorija: jedenje niskokalorične hrane nema učinka. Morate imati dovoljno energije za debljanje. Svaki bi obrok trebao biti jednak uobičajenom obroku, s puno mesa, povrća i ugljikohidrata. Ovakav način prehrane vjerojatno nije baš ugodan, ali je najbolji način za brzo debljanje.

Bogat doručak čini oko tri pržena jaja, dvije kriške slanine ili kobasice, šalica pire krumpira i šalica soka.

Za ručak dođite s obrokom od puretine, kruhom od cjelovite pšenice, dvije banane i salatom.

Za večeru možete dobiti odrezak s roštilja, velike porcije pire krumpira i nekoliko porcija povrća.

Inzistirajte na hranjivoj hrani koja nije pretjerano obrađena: da biste se zdravo udebljali, morate jesti uravnoteženu i zdravu prehranu. Iako vas svakodnevno pijenje pića s visokim udjelom šećera i velika pizza također mogu udebljati, to će vam uništiti metabolizam i umjesto mišića narastiće masnoća. Kada ne znate što biste jeli, možete se pozvati na slijedeću hranu:

Jedite manje prerađene hrane. Na primjer, jedite najjednostavniju i najjednostavniju zobene pahuljice umjesto gotovih za jelo, jedite manje prerađenih mesnih proizvoda poput konzervirane hrane i jedite više svježeg mesa.

Pokušajte sami kuhati. Ne jedite smrznutu hranu, brzu hranu i junk hranu. Ova hrana sadrži puno soli, šećera i drugih aditiva i nije hranjiva.

Obratite pažnju na unos bjelančevina, masti i ugljikohidrata: Ove tri vrste tvari glavni su izvori koji će vam pomoći u debljanju, a ujedno su i važna jamstva za zdravlje. Kako bi se osigurala uravnotežena i hranjiva prehrana, svaki obrok trebao bi sadržavati određenu količinu bjelančevina, masti i ugljikohidrata. Slijedi nekoliko dobrih opcija za hranu za svaku vrstu tvari:

Proteini: jaja, losos, tuna i druge ribe; nemasna svinjetina, svinjski kotleti; pileća prsa i butine; nemasni goveđi pljeskavice i odresci.

Masti: maslinovo ulje, ulje šafranike, kokosovo ulje, ulje sjemenki grožđa, avokado, orasi, bademi i laneno sjeme.

Ugljikohidrati: voće i povrće; soja, leća, grašak; smeđa riža, kruh od cjelovitih žitarica i ostali proizvodi od cjelovitih žitarica; med i sok.

Pijte puno vode svaki dan: Voda može pomoći tijelu da preradi višak proteina i kalorija koje konzumirate. Pijenje nekoliko čaša vode po obroku može tijelu pružiti potrebnu vodu. Budući da vjerojatno trebate vježbati kako biste dobili mišiće, preporučuje se piti oko 10 čaša vode dnevno.

Osim obične vode, možete piti i nezaslađeni čaj, voćni sok i druga zdrava pića.

Ne pijte sportska pića u višku, jer većina sadrži previše šećera.

Posljednje ažuriranje 17/01/2021

Komentiraj