Kako postići mršavljenje od 700 kalorija dnevno

Prva glavna stvar koju treba učiniti je držati kontroliranu prehranu, izuzeti slatke proizvode koji nisu prirodno dostupni.

Prestanite jesti vani i bezvrijednu hranu samo jedite povrće od domaće hrane koje ne koristi previše ulja [ako ikada postanete previše željni jesti bezvrijednu hranu, samo pojedite voće (što vam je draže) da biste to prestali]

Pokušajte se popeti stubištem jer kao početak ne možete tek tako skočiti na veliki trening.
[Trčanje bi uspjelo, ali problem je što dugoročno brzo istroši koljena]

Ako želite također izgraditi izdržljivost, to je također izvrsna vježba.

I nemojte se samo početi penjati na vrh vaše zgrade i dolje koji neće raditi, već ćete samo natjerati noge da izgube snagu i to zapravo neće imati sveukupne blagotvorne učinke za vas

Dakle, prva tri do četiri tjedna pokušajte se popeti na drugi kat, [hipotetički ako živite u 8-etažnoj zgradi] nastavite ići gore-dolje što više možete dok se noge ne umore (ključna riječ "Umoran" nije dovoljna za vaš učiniti da vaše noge izgube sve snage).

Također računajte koliko ste rundi popeli gore-dolje.

Nakon što završite, nemojte samo sjesti, samo nastavite hodati polaganim korakom, ne dopustite da vam se noga potpuno ohladi. Kad povratite dovoljno snage, ponovite postupak još jednom dok ne dosegnete br. rundi završenih prije. To je gotovo za taj dan. [Možete dodati još jedan ako to nije bio dovoljan izazov, jer će vam se sva odjeća močiti od znoja dok završite s dvije runde]

Po završetku spomenutog razdoblja povećajte dodatni kat za još tri do četiri tjedna [možete smanjiti br. tjedana ako vam postane prelako].

Ponavljajte ovaj postupak svaki dan, držite jedan dan tjedno kao stanku, na kraju ćete izgubiti puno masnoće nakon dva mjeseca.

Posljednje ažuriranje 28/11/2020

Komentiraj