Kako poboljšati svoje tijelo

ovisi što želite poboljšati

postoje mnoga međusobno povezana područja razvoja kada je u pitanju naše fizičko tijelo, odabrali ste ona na kojima najviše trebate raditi i prijeđite na posao

pod tim mislim da naše tijelo ima um, živčani sustav, sustav za skladištenje masti, mišićno tkivo itd

možete raditi na svom tijelu do razumijevanje prehrane - koja hrana utječe na vas pozitivno, a koja ne, smanjujući tako upalu, poboljšavajući probavu ...

možete raditi na svom tijelu do razumijevanje vašeg držanja, mjesta koja su napeta i mjesta koja su slaba, istežući ih i ojačavajući vježbanjem, promjenom držanja tijela, pa čak i masažama

možete raditi na svom tijelu do razumijevanje vaših ritmova - dovoljno spavanja, nerazumijevanje u koje doba dana hrana vam najbolje odgovara, razumijevanje kada se najbolje osjećate za tjelovježbu ... sve je to tijelo i sve to utječe na njegov razvoj

možete raditi na svom tijelu liječeći i razumijevanje vašeg živčanog sustava - razvijanje unutarnjeg fokusa i mira, kako biste mogli shvatiti gdje držite najviše napetosti u uskim situacijama i kad biste je mogli osloboditi (znao sam satima zaključavati čeljust u nekom trenutku svog života, kad sam bio ogorčen, što je rezultiralo imam neko vrijeme čudne zvukove pucanja ispod ušiju - to nije dobro za tijelo)

i naravno, onaj koji se očekivao, možete raditi na svom tijelu do vježbajući ga - razumijevanje koje vrste vježbanja (od joge do powerliftinga, od hodanja do HIIT-a / sprinta, od kalistenike do bodybuildinga) vam najviše služi, što je to što želite biti u mogućnosti raditi, postići i razviti u svom tijelu? Mišićna masa? ČISTA SIROVA SNAGA? Bolje držanje i oslobađanje od nagomilane napetosti? Mobilnost? Izdržljivost? Samo cjelokupno zdravlje?

Postoje mnogi pristupi tome, mnogi putovi razvoja, što se tiče vježbanja, postoji

  1. powerlifting (funkcionalna snaga),
  2. bodybuilding (mišićna masa, veličina i izgled),
  3. joga (ravnoteža, koordinacija, snaga i fleksibilnost)
  4. kalistenika (može se raditi i za snagu, i za koordinaciju i za mišićnu masu)
  5. kardio s malim utjecajem (otpor srca, trajnost)
  6. sport (ovisno o kojem, općenito će ovisiti o trajnosti / otporu, koordinaciji, vještini)
  7. itd itd itd mnogo više, istražite, pronađite ono što vas oduševljava

Dakle, ovo je moj stav o tome, iako je "kako poboljšati svoje tijelo" jednostavno pitanje i pretpostavljam da se ponašate kao u tjelesnom vježbanju, ali ja to vidim kao vrlo složeno, što zahtijeva proučavanje, eksperimentiranje i postavljanje ciljeva (razumijevanje onoga što trebate poboljšati).

Nadam se da sam bio od pomoći na bilo koji način

Posljednje ažuriranje 24/01/2021

Komentiraj