Kako očistiti katran od dima cigareta iz pluća

Morao sam se tome pozabaviti kao sportski trener u sportu visoke izdržljivosti. Početnici bi često dolazili u teretanu pušeći godinu ili dvije, a zatim bi odlučili prestati i pripremiti se.

To su uglavnom bili mladi, snažni ljudi u dvadesetima, koji su imali sve šanse da se mogu vratiti u punu kondiciju - iako je u nekim slučajevima taj proces trajao i nekoliko godina, te su morali puno više raditi od drugih da bi dosegli istu razinu kondicije. To ne bi predstavljalo problem prosječnoj osobi koja ne bi očekivala da će se natjecati u teškom sportu.

Tim je osobama, s obzirom na njihovu mladu dob i normalnu ili natprosječnu robusnost (ovdje ne mogu koristiti izraz 'kondicija' jer su početnici potpuno nesposobni), bilo moguće da se uključe u sve uobičajene kondicijske treninge, iako je u početku to očajnički teško za njih. Njihova pluća i kardio sustav u početku su hendikepirani, sve dok se dugoročni učinci pušenja ne ublaže. Stoga im je trening teži nego drugima, koji iako jednako nesposobni, nikada nisu pušili.

Zbog njihove relativne mladosti mala je opasnost da se naporno trude i na kardio i na plućnim područjima vježbanja - u osnovi, na intervalnom treningu i trčanju.

Za starije ljude preporučio bih nježnije pojačavanje brzine rada. Započnite s hodanjem i hodajte duže brže. Kad je prikladno, krenite trčati i trčite 1 milju (ako je moguće). Povećajte po potrebi, s ciljem od 4 milje. Jednom kad trčite kilometar razumnim tempom, vrijeme je da se bavite nekim teretanom: bilo kojom vrstom koja vam se sviđa. Sviđati mu je važno, jer ako odustanete, tada nije bilo koristi. Stoga je dobro sve što ubrzava puls i poboljšava snagu i kondiciju - sve, od utega do općenitog rada u teretani, posebno korištenjem intervalnih metoda treninga (naporan rad vremenski određenih razdoblja praćen kratkim odmorom).

Na kraju se pluća raščiste i kardiovaskularni sustav vraća svoj normalni kapacitet. Ovdje je faktor dužina vremena provedenog u pušenju u godinama - posebno paket u paketu / godini. To je zato što je doza = otrov, a vrijeme provedeno u trovanju također je relevantno, pa na kraju imamo vrijednost koja obuhvaća dnevno pakiranje x vrijeme pušenja. Što je niža to je bolja i veća je vjerojatnost da se možete vratiti u punu kondiciju, ako imate dovoljno posla da popravite efekte.

Postoji način da se plućima pomogne da brže izbace strane tvari. Imam iskustva sa sljedećom metodom sa starijim ljudima, ali ne i s mlađim članovima moje teretane, jer ta metoda tada nije bila dostupna:

  • Nabavite uređaj za vaping (ecig - po mogućnosti pristojan uređaj, poput malog boxmod-a i spremnika s jezgrom od 1.8 ohma (ne jezgrom ispod ohma). Postavite je na 10 W.
  • Vape čisti glicerin sam. Koristite glicerin, USP ili glicerin, BP ili ekvivalent, plus 20% dodane destilirane vode. Dodajte malu količinu PG (propilen glikol, USP) jer to ubija sve patogene u zraku (riječ je o najmoćnijem ubojici aerosolnih patogena koje je poznato). 1% ili manje je u redu.
  • Vapirajte ovu smjesu (bez aroma, bez nikotina) u sve većim količinama, tako da se stvara neko iskašljavanje. Možete početi s 1 ml dnevno i povećavati količinu dok ne iskašljavate dva puta dnevno (iskašljavanje flegma). Ako nema flegma, vapaj još. Ovo je jednostavno moderan oblik inhalacijske terapije, kako to prakticira starija generacija, koristeći posudu s kipućom vodom, s dodanim zaštićenim sredstvom za inhaliranje, i stavljajući glavu iznad posude s ručnikom iznad glave. Ova se metoda koristi stoljećima.
  • Bivši pušači imaju tendenciju kašljati daleko više od uobičajene populacije, a ovaj postupak pomaže u njenom popuštanju.
  • Učinite to 1 tjedan i zabilježite stanje flegma. Ako je nešto drugo osim jasnog, onda nastavite. Drugim riječima, mokraća bi obično trebala biti bistra, a ako možete vidjeti tamni materijal ili bilo kakvu obojenost, posao još nije dovršen.
  • Vapirajte onoliko dugo koliko je potrebno da se flegm koji iskašljate napokon razbistri. U tom trenutku možete prestati, jer je posao završen.
  • Ovdje proizvedena para je aerosol koji sadrži uglavnom vodenu paru, plus malo glicerina i malu količinu PG. Analiza čini približno 90% vode, 9% glicerina i 1% PG. To je bezopasno. Možete ga smatrati analogom inhalatora za astmu, jer je sličan u mnogočemu. Točno je usporediv s tradicionalnom metodom stavljanja glave iznad posude s vodom za kuhanje na pari + proizvod za inhalator kao što je Vics i tako dalje.

Ova bi metoda u teoriji trebala ubrzati uklanjanje bilo koje strane tvari u plućima koja se može ukloniti. Nikad nisam imao priliku probati ovo s mlađim ljudima koji su pušili samo kratko vrijeme, ali zasigurno djeluje kod starijih ljudi. Ideja je pomoći olakšati kašalj i olakšati izbacivanje katrana ili bilo čega drugog što je pričvršćeno na sluznicu pluća. Suho kašljanje ovdje zapravo ne koristi, a ova metoda ga olabavlja.

Ova metoda inhalacije ne može utjecati na zdravlje, pogotovo kada je vremenski ograničena. Ova vrsta stvari koristila se stoljećima bez problema. Također imajte na umu da svaki put kad se tuširate vrućim, sparnim postupkom radite potpuno istu stvar: udišući milijarde čestica vodene pare (plus VOC sapuna i šampona, naravno).

.............

Da mi je bilo moguće koristiti ovu metodu sa svojim bivšim bivšim mladim članovima teretane, učinio bih to. Postoji argument da se taj proces odvija prirodno, i ja se slažem; ali upravljane metode udisanja mogu ga ubrzati. Djeluje učinkovito za starije pušače i ne vidim razloga zašto ga mlađi bivši pušači ne bi koristili kako bi ubrzali proces. Iako stariji bivši pušači možda nikada neće moći povratiti 100% performanse, to za njih obično nije problem; to može biti za mlađe ljude.

Morao bih vidjeti više primjera njegove primjene kod mlađih ljudi i usporediti performanse teretane sa i bez nje da bih mogao donijeti presudu o bilo kojem aspektu njegove uporabe, kao što je učinkovitost. Bez takvog iskustva nemoguće je reći bilo što drugo osim onoga što obećava. Budući da izgleda da starijim ljudima pomaže u čišćenju pluća, nema štete ako se koriste kod mlađih ispitanika; mjerenje njegove korisnosti u sportskim performansama je druga stvar; ovo zahtijeva puno predmeta.


P: „Kako mogu očistiti katran od dima cigareta iz pluća?

Prestao sam pušiti. Ali pluća bi mi i dalje bila zaprljana katranom. Kako mogu poboljšati brzinu čišćenja? "

Posljednje ažuriranje 17/01/2021

Komentiraj