Kako jesti keto kad nemate dostupnu kuhinju (ili restoran)

Sa sobom nosite svoju kuhinju - Body Fat.

Body Fat je 100% keto kompatibilan.

Intermitentni post je u velikoj mjeri opcija pod ketogenim protokolima i vrlo zdrav (stanično čišćenje / recikliranje putem autofagije). Kako netko uđe u ketogeno metaboličko stanje (prilagođeno masti), lako može mobilizirati vlastite tjelesne masti kao gorivo - ketonska tijela. Oni također imaju ogromne učinke na suzbijanje apetita. Nećete poželjeti jesti hranu dok ste u ketozi. Žudnja za hranom nestaje. Jednostavno se može proći 3-4 dana s produljenim postom (i mjesecima također ako je situacija preživljavanja u kojoj uopće nema hrane) bez prave želje za hranom jednom u ketogenom metaboličkom stanju.

Ali ako putujete, do većine odredišta trebat ćete putovati najviše 8–12 sati ako želite jesti. Dovoljno je ponijeti sa sobom hranu pogodnu za keto, poput goveđeg mesa, svinjskog mesa, ako želite međuobrok u zrakoplovu. Ili za hranu u avionu jednostavno jedite proteine ​​(obično pileće ili goveđe meso) i jedite povrće (nemojte jesti škrob). Nemojte jesti desert ili nešto s šećerom.

Kad večerate, samo naručite meso / ribu i dvostruku narudžbu povrća, a ne škrob i tjestenine, kao i salate. Vrlo zadovoljavajući obrok je jesti veliku salatu za kuhara s maslinovim uljem i crveno-vinskim octom, ali nemojte dobiti krutone. Za dodatne proteine ​​naručite svježu ribu (npr. Tunjevinu) ili drugo meso kao dodatnu opciju za otprilike 5 do 6 USD uz naknadu). Vrlo zadovoljavajuće.

Ako pijete napitke za odrasle (bolje ne zbog utjecaja na sposobnost jetre da metabolizira masnoće), pijte samo ograničene količine (1-2) žestokih alkoholnih pića bez miješalica šećera ili sokova (npr. Gin i soda s vapnom su u redu).

To je zapravo vrlo lagan način života i ne treba nikada jesti 3 obroka dnevno kako bi se prilagodili pukom društvenom ritualu „jedenja“. Na ketou ste ovlašteni jesti kad to želite, jer je želja za hranom strahovito ublažena.

Posljednje ažuriranje 15/12/2020

Komentiraj