Kako izračunati kalorije sagorijene daskama, na temelju vremena i težine

Za mnoge aktivnosti možete koristiti puls kao vodič za izračunavanje potrošnje energije. Mnogi eksperimenti pokazali su da postoji izravna korelacija između otkucaja srca i sagorijenih kalorija. Ali zbog osobnih razlika ova metoda je približno 85% točna:

Izmjerite puls prije daske (u stanju mirovanja), odmah nakon što se zaustavite, a zatim izmjerite vrijeme potrebno za povratak u puls. Pronađite svoj prosječni puls za sesiju i za oporavak, a zatim upotrijebite kalkulator, primjerice ovaj - Kalkulator izgaranja kalorija na temelju otkucaja srca - pronaći kalorije za aktivnost i za oporavak.

To bi vam trebalo dati ~ 85% pouzdanog odgovora o potrošnji energije tijekom bilo koje vježbe.

Zatim postoji još jedan dio koji je povezan s EPOC-om (prekomjerna potrošnja kisika nakon vježbanja). To znači da vaše tijelo također troši malo energije tijekom oporavka nakon vježbanja. To se događa i za aerobne i za anaerobne aktivnosti, ali za anaerobne aktivnosti visokog intenziteta EPOC (a time i sagorijevanje kalorija) je veći. Ipak nisam uspio pronaći formulu koja se lako koristi. Ako je vaše pitanje teoretsko, možda biste željeli dublje istražiti. Na praksi bih ignorirao EPOC dio.

slika je preuzeta iz ovog djela - http://journals.cambridge.org/download.php?file=%2FBJN%2FBJN61_02%2FS0007114589000267a.pdf&code=0e9c294eaaf44bd0b5d589f01343f27c

Posljednje ažuriranje 09/12/2020

Komentiraj