Kako izgubiti 5 kg u mjesec dana

Sjećaš se, kad je ujak Ben rekao?

Uz brži gubitak kilograma, možda biste imali i gubitak mišića, Peter 🙂

Dakle, imate na umu cilj, 5 KG u mjesec dana. To je dobro što ste spremni ući u formu. Pokušavam učiniti isto.

Malo je stvari koje možete slijediti, neću reći da se klonite nezdrave hrane i svega ostalog. Što se tiče gubitka kilograma, postoji samo jedno pravilo palca.

Ostanite u kalorijskom deficitu (ograničenje kalorija) da biste izgubili težinu

Radite sljedeće stvari da biste izgubili kilograme

  1. Izračunajte svoj Bazalna metabolička stopa (BMR) na vezi. Bazalna metabolička stopa minimalna je kalorijska potreba potrebna za održavanje života osobe koja odmara. To je količina energije koju bi vaše tijelo sagorjelo da spavate cijeli dan (24 sata).
    To će vam biti osnovni zahtjev za održavanje trenutne težine. Sve što trebate je potrošiti manje kalorija od vašeg BMR-a.

To je sve što trebate učiniti da biste smršavili. Ali dodate neke tjelesne aktivnosti kako biste sagorjeli više kalorija

  • Vježba

  • Trčanje

  • Hodanje itd

Dakle, ključna stvar je da se sve temelji na vašoj prehrani. Postoje određeni načini na koje to možete učiniti.

  1. Sveukupne obroke možete podijeliti na 4 ili 6 dijelova (prema potrošnji kalorija) i imati ih na dan.

  1. Ketogena dijeta : Ketogena dijeta je dijeta s visokim udjelom masti, s dovoljno bjelančevina i s malo ugljikohidrata. Dijeta tjera tijelo da sagorijeva masti, a ne ugljikohidrate.

  1. Povremeni post: AKO nije dijeta, to je obrazac prehrane. U kojem ćete postiti 16 do 18 sati dnevno, a jesti 8 do 6 sati dnevno. To se u početku čini teško, ali kako će vrijeme odmicati, to će vam biti lakše i učinkovitije.

Ne dajem nikakva objašnjenja, jer ćete na googleu pronaći mnoštvo stvari o njima kako ih objašnjavaju u znanstvenim detaljima.

Dakle, ovdje se radilo o mršavljenju / masnoći. Sada prelazimo na vaše pitanje. Pretpostavimo da izgubite 5 KG u mjesec dana izgladnjujući se (što nije dobro), što nakon toga? što nakon mjesec dana? Hoćete li se vratiti svojoj uobičajenoj rutini i udebljati se?

Moja poanta je da to ne držite određeni mjesec ili vremensko razdoblje, uvijek je bolje uključiti ga u svoj život. Jednom kada uđete u formu za spuštanje, onda možete razmišljati i o stavljanju malo mišićne mase.

Ako ne znate odakle započeti, na internetu ima puno članaka i tisuće videozapisa na YouTubeu. Uvijek možete naučiti.

Hvala na čitanju. Nadam se da će ovo pomoći.
javite mi vaše poante, i ja učim.

Izvor slike Google

Posljednje ažuriranje 21/12/2020

Komentiraj